Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder denne ide?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.
Jeg har muligvis brug for en medarbejder 30 timer om ugen, men har pt. ikke mulighed for at lønne 30 en medarbejder 30 timer om ugen.
Mit spørgsmål er derfor, ville det være muligt at finde en person som er selvstændig med eget firma som man kunne betale f.eks. 5-10.000 kr per måned + tilbyde gratis kontor plads imod at personen kunne tage imod nogle af mine kunder?
Og er der evt. nogen der kunne have interesse i det?
Der er tale om en detail butik som kunne få 2-4 kunder i løbet af en dag.
Placering til være i helsingør området

www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Hej Dennis.

Jeg kan se at du sælger møbler og du godt kunne tænke dig at finde en der kunne hjælpe dig med at afsætte dine varer, mod betaling selvfølgelig. Jeg kunne forestille mig, at du har brug for en selvstændig, som kan arbejde fra PC uden de store midler og have dit projekt som en slags side gesjæft. Det kan måske være svært at få fat i en selvstændig som er villig til at ofre mere tid på dit projekt i forhold til hans eget, da 30 timer er mange timer på en uge.

Alt er selvfølgelig muligt, hvis du kan sælge idéen. Måske skulle du overveje at finde en butik som sælger nogle varer som minder om dine, så kan i komplementere hinanden på en eller anden måde.

Det kunne måske lade sig at gøre, hvis du finder en selvstændig som ikke har brug for mange midler for at arbejde (dvs. Kun PC). På den måde kunne du give ham muligheden for at arbejde på hans eget projekt, samtidig med at han tager sig af den smule kundekontakt der er tilstedeværende i din forretning.

Tilmeldt 4. Sep 09
Skrevet kl. 21:09

Hej.

Først tak fordi du tog dig tid til at kommenterer dette.
Som du korrekt skriver ville det være bedst med en som var selvstændig og arbejder ved pc det meste af dagen. Jeg beder ikke denne person bruge mere tid på mit projekt, men blot måske i løbet af en dag bruge 1 times tid på mit firma. Personener ville jo sidde på et kontor et andet sted lige nu alligevel og arbejde +37 timer om ugen.
Tanken er han/hun blot skal være til stede i lokalet 30 timer om ugen, men altså i snit nok kun arbejde 1 time måske 2 for mig om dagen.

Den rette kunne jo få betalt sin husleje inkl. forbrug (lad os antage personen bruger 5000 kr.) på dette på nuværende tidspunkt + jeg ville kunne betale 5-10.000 kr. i løn ved siden af, så alts samlet 10-15.000 kr.
Tror du, eller i andre ikke at der findes nogen derude der vil finde dette interessant?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han skal da også være en god sælger, hvis man tager i betragtning at du kun har 2-4 kunder om dagen og alligevel har råd til at ansætte en til en 10-15.000 kr. om måneden. Hænger vel også sammen med at det er forholdsvis dyre produkter.

Jeg tror bestemt at det kan lade sig at gøre, du kan sagtens sælge den idé. Det er også vigtigt at tage den type person du ville ansætte i betragtning. Det er jo trods alt en selvstændig du leder efter, der kan godt ligge et usikkerheds-moment i dette. Hvis hans forretning pludselig får travlt og det går ham godt, så har han måske ikke tid. Så står du tomhændet og skal finde en helt ny "selvstændig" og dem er der ikke så mange af igen. Du kan nemlig selv se hvor svært det er, at finde en i forvejen.

Du kunne måske overveje muligheden at ansætte 2 studerende, med 15 timers vagter. Udbuddet af studerende er forholdsvist høj, og ungdomsledigheden er høj.

De 10-15.000 kr. splittet op i to portioner svarer alligevel til et normalt studenterjob. Der tror jeg sagtens du kan finde folk der ville finde det interessant. Du giver dem jo muligheden for at tjene penge samtidig med at de kan læse lektier (når der ikke er kunder i butikken).

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:36

Hej Dennis.

Er det ikke også dig på en anden profil (T20) der søger en som vil have et kontor med forbug gratis for at tage imod 2 til 4 kunder for dig om dagen ?

Hilsen Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 4. Sep 09
Skrevet kl. 12:09

Hej Ronnie

Det er min bedre halvdel som har kastet et indlæg som vedrører det samme.

Tilmeldt 4. Sep 09
Skrevet kl. 12:17

Hej Cenbop

Det er primært fordi de fleste af mine salg forhåbentlig vil ske over hjemmesiden og ikke i butikken.
Men deudover er det korrekt ikke helt billige møbler.

Dit forslag med studerende er bestemt ikke uden muligheder.
Når du skriver studerende, mener du så unge på 18-22 år eller burde det også være muligt at finde nogle på 22-30 år?
Men lad os sige 2 studerende til 120 kr. i timen 30 timer om ugen det løber også op i 15.600 kr. per måned.

En sidste mulighed som også er den dyreste er at ansætte en fuldtid hvor personens løn kunne indeholde noget provision, man vil nok opnå et større gevindst ved denne løsning.

Idag omsætter vi ikke helt vildt, men ved hjælp af et lokale tror jeg at jeg kunne få rigtig gang i salget, derfor disse overvejelser!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:43

Hej Dennis

Den medarbejder er jeg sikker på du nok skal kunne finde, men du søger det forkerte sted tror jeg. Det er nemlig et oplagt job for to grupper der er en pæn del af, aktietradere ville være lykkelige for en fast indkomst uden at lave for meget, til at dække de faste omkostninger. En anden gruppe er pensionister og førtidspensionister, det er næppe alle der er egnet til jobbet, men det er et bredt udvalg af befolkningen som har tid, og som godt kunne bruge lidt ekstra. De må godt tjene lidt ved siden af deres pension, og er ofte glade for hvis nogen kan bruge dem.

Hvis du vil have aktietradere så kan du evt. prøve at luske et jobopslag ind på www.euroinvestor.dk men sørg for at gøre det i dag søndag så du ikke generer nogen, ellers i deres cafe. Det er ikke noget de gider at rejse for så husk at angiv by.

Hvis du vil søge en pensionist tror jeg du må sætte en annonce i lokalavisen...

Der er vel også en mulighed for at få en medarbejder med tilskud fra kommunen, men der er jeg lidt mere nervøs for om de magter at arbejde alene. Og så er det vel tidsbegrænset tilskud.

Mvh

Tilmeldt 4. Sep 09
Skrevet kl. 13:09

Hej Mr. A

Tak for dit indput, du har sat flere overvejelser igang Smile

Mvh

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)