Jeg har muligvis brug for en medarbejder 30 timer om ugen, men har pt. ikke mulighed for at lønne 30 en medarbejder 30 timer om ugen. Mit spørgsmål er derfor, ville det være muligt at finde en person som er selvstændig med eget firma som man kunne betale f.eks. 5-10.000 kr per måned + tilbyde gratis kontor plads imod at personen kunne tage imod nogle af mine kunder? Og er der evt. nogen der kunne have interesse i det? Der er tale om en detail butik som kunne få 2-4 kunder i løbet af en dag. Placering til være i helsingør området |
Hej Dennis.
Jeg kan se at du sælger møbler og du godt kunne tænke dig at finde en der kunne hjælpe dig med at afsætte dine varer, mod betaling selvfølgelig. Jeg kunne forestille mig, at du har brug for en selvstændig, som kan arbejde fra PC uden de store midler og have dit projekt som en slags side gesjæft. Det kan måske være svært at få fat i en selvstændig som er villig til at ofre mere tid på dit projekt i forhold til hans eget, da 30 timer er mange timer på en uge.
Alt er selvfølgelig muligt, hvis du kan sælge idéen. Måske skulle du overveje at finde en butik som sælger nogle varer som minder om dine, så kan i komplementere hinanden på en eller anden måde.
Det kunne måske lade sig at gøre, hvis du finder en selvstændig som ikke har brug for mange midler for at arbejde (dvs. Kun PC). På den måde kunne du give ham muligheden for at arbejde på hans eget projekt, samtidig med at han tager sig af den smule kundekontakt der er tilstedeværende i din forretning.