Hej Aminoer. Min to år gamle massageklinik går godt. Jeg bruger ikke mange penge på markedsføring længere, og har rigeligt kunder til mig selv. Jeg har nu brug for lidt hjælp og er derfor meget tæt på at ansætte en massør med løntilskud. Min bekymring (ud over alle de andre) er imidlertid at vedkommende skal "stjæle kunder". Det er en meget konkurrencepræget branche, og jeg ville blive meget ked af at miste noget af alt det jeg har kæmpet for. Jeg havde egentligt regnet med at jeg kunne komme udover det ved at sætte nogle klausuler i kontrakten. Fx, at vedkommende ikke må tage personlig kontakt til klienter, ikke må behandle klinikkens klienter privat, ikke må tage klienter med ved ophør af ansættelse (fx. i op til et år) osv. Men må jeg det? Jeg har hørt at man skal give en ekstra høj løn til vedkommende hvis de er under en konkurrenceklausul. Jeg er kun mig i min klinik, men jeg vil jo rigtigt gerne kunne tilbyde massage af en skøn kvindelig massør til de mennesker, der ikke vil masseres af en mandlig massør, uanset hvor ondt de så har i ryggen:) Til dem der er i tvivl om hvad en massageklinik er, kan jeg informere om at det er behandlinger med sportsmassage, gravidmassage og lign. der tilbydes. Håber i kan hjælpe, så klinikken og jeg kan komme videre. Vil meget gerne være arbejdsgiver. Vh Rasmus |
hvad nu vis kunderne opsøger hende?