Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på min gratis ide til Android

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg donerer hermed min helt egen idé helt gratis væk. 

Der findes ingen ordentlige skrive programmer til android. Der er et kæmpe marked for skriveprogrammer til Android, med alle disse nye smarte tablets med/uden fysisk tastatur. 

Her hjemme har vi selv 3 asus tablets transformer. 

Men der findes ingen skriveprogrammer til dem, som f.eks. har en stavekontrol, kan formatere teksten eller andre helt basale ting som man forventer. 

Skrive programmer på android market koster omkring 80,- og de har altså absolut ingen form for redigerings muligheder. De fleste af dem minder om notesblok fra windows. 

Undersøg selv nærmere, hvis du har kvalifikationerne til at udvikle et skriveprogram- du vil blive millionær hvis du gør dit arbejde godt nok :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:24

Nu kender jeg ikke android-markedet, men der findes da adskillige skriveprogrammer med de benævnte muligheder til i-device.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:37

Din idé er udmærket, men der findes nu allerede et HAV af deciderede "office pakker" til Android OS. Ved ikke om de har stavekontrol, men redigeringsmulighederne er i hvert fald langt bedre end i Notesblok i dem jeg indtil videre har prøvet ;-)

Fandt denne her anmeldelse af en række af dem fra sidste år - mon ikke der er kommet et par stykker eller 100 mere til siden da ;-)

http://www.mobil.nu/nyheder/stortest-office-pakker-til-android-1.423369.html

Mvh
Peter 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:30

Men selv deres bedste bud i testen på et skriveprogram, er langt fra nok til de krav der stilles til almindelig tekst redigering til brug på ungdomsuddannelser. 

Så jeg mener stadig at der et rigtigt godt marked for det bedste skriveprogram til android. 

Min bror har netop måtte erkende, at hans tablet ikke kan bruges til skole alligevel pga. denne mangel. 

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:18

Hvad med Evernote.. kan det ikke bruges :) ?

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:21

Mon ikke der findes noget som kan bruges.

Der findes ihvertfald en masse til IOS. Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)