Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - Greatest Hits

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kan vi ikke få en lille pamflet med Amino`s Greatest Hits ?

En lille pakke med det sjoveste, det mest rørende og når succesen bare er stor..

Det kunne være fedt , hvis vi kunne samle nogle historier, blande det op med nogle Youtube Videoer og lave en lille scrapbog.

Mit eget største øjeblik var da jeg skrev mit første indlæg. I har ingen anelse om hvor lidt jeg vidste, hvor langt ude jeg lige havde været og hvor meget det betød for mig at komme i gang igen.

Der efter lærte jeg en masse om søgemaskineoptimering herinde..

Jeg fulgte Thomas De Oliviera tæt på , både med personlige samtaler om at holde ud når man bliver mobbet af de voksne, og ved hans geniale, i bar overkrop, videoer ... hahah :D

Så fandt jeg også en kæreste her på Amorino, sådan ud af det blå. Vi er ikke kærester mere, men minderne er gode som man siger.

Og ud over at Michael Christiansen altid siger at man skal bare arbejde hårdt, så glemmer jeg ikke et stripperbillede af ham selv han smed op.. grusomt for øjnene :D

Så her er lidt til scrapbogen.. en tur ned af memorylane. Måske nogen på Amino kan gøre det til et helt lille opslagsværk af markante begivenheder man kan bladre i ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 00:58

God ide.

Håber der kommer nogle gode ting frem:)

Mvh. Kasper / sjove gadgets

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14

jeg siger altid iværksættere passion , du skal altid arbejde i en evig 

Billedet lagde op havde ikke taget sol nok med havde da seks bags 

jeg har selv lært en del omkring SEO her inden 

Vis ikke var startet her inden havde jeg stadigvæk en flash hjemmeside der på mystisk vis ikke kom så højt op i google lært en del siden dengang for lidt over 2 år siden

hvad mere lige kan komme på lidt over 1 om natten ved jeg ikke lige nu Smile Men man er jo iværksættere så man må hjælpe hinanden man har jo sin iværksættere passion Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:14

Fed idé, Jimi! Ja, Amino har og må fortsat stå model til meget :-) Men helt sikkert mange hyggelige stunder.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)