Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown - Er det også langsomt hos jer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

@ Andreas.
Er "W3 cache" et plug-in til WordPress, eller..? Er der 1-click-toolbox til Meebox?

@ Henrik.
Hej, Henrik. Hmm.. Hvordan kører mit site, så på din computer?

Dbh. Sebastian Stoll 

ja der 1-click-toolbox hos meebox  https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel/specifikationer 

jeg bruger dem selv på min stripper side den køre perfekt altid hurtigt lige vel hvor i landet  jeg er , der er meget få webhoteller på deres server  samme med andre hjemmesider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:32

Hos mig tog siden også utrolig lang tid om at loade, omkring 15 sekunder før jeg kunne se forsiden, og jeg sidder på 20 mbit.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:34
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, Mikael.

Hmm .. Nu frister det helt, at skifte. Tak for svaret.

Og tak, AffiliatePro.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:08

Dit site kører godt nok også langsomt her. Og jeg sidder også på en 20 mbit forbindelse, og i forhold til dit begrænsede indhold på siden og trafik, bør den loade den på ingen tid!

Først og fremmest synes jeg at du skal tage kontakt til Surftown - skriv eller ring til dem, og orienter dem om dit problem. Du har ikke betalt for en langsom host. Surftown er en meget stor udbyder, og jeg ved at de for kort tid siden har købt helt nye servere, så de skulle meget gerne kører uden problemer! Jeg har efterhånden været kunde hos Surftown i 5-6 år, og når jeg en sjældent gang har haft problemer, så har jeg blot ringet til dem, og så er det blevet løst! :) 

Men ender det med at du ønsker at skifte host, så kan jeg anbefale Gigahost.dk eller One.com.

Håber du får løst dit problem! :)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Jeg har taget et kig på dit site, og kan godt se at det til ikke altid loader hurtigt. Jeg har prøvet at loade siden med Firebug og kan se at der loades mange elementer uden for Surftowns servere, såsom elementer fra Twitter, Gstatic, Youtube, Sharethis og Google. Nogle af dem tager flere sekunder at loade. De bidrager sandsynligvis til at siden kører langsommere. 

Dog var der også et par gange hvor den første GET request på rapit.dk tog op til 6 sekunder, hvilket er for langsomt. Jeg har ikke den tekniske indsigt til at vudere om det er et problem på siden eller et problem på serveren (og hvorvidt det i så tilfælde er database- eller webservere), så jeg synes, du skal prøve at kontakte vores kundeservice og høre om de ikke kan hjælp dig med at få afklaret om problemet ligger hos os. 

Du kan kontakte supporten her:
https://surftown.dk/user/login?destination=support%2Fcreate

Venlig hilsen

Bo Kruse
Surftown 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)