Min butik, Dine varer?
Læs og forklaring følger ....
Sportspower.dk er et 2 år gammelt firma, der hidtil primært har drevet webshop med salg af sportsartikler og tøj, samt textiltryk mv.
Udover mange private kunder via vores webshop, handler vi en del med både lokale samt fjerne klubber/foreninger og firmaer, som får tryk tøj og mercindicing hos os.
Udvider med fysisk butik (4600 Køge):
Nu har vi fået en enestående mulighed for at udvide vores tidl. trange lokaler med nye hvor der er masser af plads, og hvor der også var/er mulighed for en fysisk butik samt tilkhørende stort lager. Vi sprang til.
Nu har vi brugt uger og måneder på istandsættelse og indretning mv. - Hvilket har været en særdeles bekostelig affære (også mere end forventet), men nu er vi tæt på at være klar til at slå dørene op for vores fysiske butik. Åbningsdatoen er planlagt til 31. Oktober.
Vores hidtidige aktiviteter kører videre uforandret, men det hele bliver nu samlet samme sted.
Nye varer = nye/flere kunder ...
Da vi får en del plads til rådighed, og da vi pt. ikke har økonomi til at inversterer i stort varelager, prøver vi om der skulle være nogle Amino'er, der kan se pointiale heri.
Vi har stort set brugt alle pengene på istandsættelse/indretning mv. - Og hvis regningerne også skal betale (og det SKAL de), så må vi altså opbygge et kommende varelager langsomt.
Det skal dog siges at vi naturligvis allerede har en del på lager, af de artikler vi normalt sælger godt af. Men vores butik vil komme til at fremstå halvtom i begyndelsen, med mindre vi finder på noget smart (som kunne være dette her).
DERFOR: Har Du/I varen(e) vi kan/skal forsøge at sælge i vores fysiske butik, så hører vi meget gerne fra Jer.
Vi er dog IKKE interesseret i at købe, men derimod kommisions-varer eller lign.
Det behøver ikke være det voldsomme antal/mængder vi skal have stående. Dette er helt op til Dig/Jer.
Vi har ikke noget problem med at gå en smule udenfor vores normale område, og forventer da også en del impulskøb mv. - Dog kan der være varegrupper vi ikke ønsker at gøre i.
Ser Du/I også mulighederne og et evt. kommende samarbejde, der stikker langt dybere, så lad mig endelig hører fra Jer.
Varene er naturligvis dækket af vores forsikring.
Jeg forestiller mig varer indenfor: Sport, Tøj & Beklædning, Artikler, Fritid, Tilbehør, Elektronik, DVD-film, Entertainment, Helseprodukter, Energi produkter, Pokaler & Emblemer, Impulskøb-varer mv. (din ide er velkommen).
Desuden søger vi samarbejdspartnere på følgende områder: Bannerprint i storformat, Textiltryk i større mængder, brodering, gravering, foto/plakat-print i større formater.
Glæder mig til at høre fra nogle af alle Jer rare Amino'er :-)