Er der nogen herinde, der vil give mig et tilbud på lidt SEO optimering af min webshop? Jeg har simpelthen ikke tid til at sidde og rode ret meget med det, og jeg er mildt sagt utilfreds med min ranking på søgeordene "julepynt" og "nisser". Juletræspynt f.eks. ranker jeg fint på. Shoppen er en Oscommerce , men vi arbejder på en ny shop lavet i OpenCart. Vi har bare ikke nået at få den færdig til sæsonstart. OpenCart skulle ranke meget bedre i Google, men det hjælper jo ikke lige nu. Jeg er sikker på, der er mange åbenlyse ting at rette i den nuværende shop, og jeg kan da også godt få tid til at ændre lidt, men ikke hvis det er mere omfattende (tidskrævende). Venlige oktoberhilsner |
Hej Pernille,
Helt åbentlyst er dine sidetitler ikke optimale, dem skal du have ændret så de ikke alle sammen starter med dit shopnavn. Sidetitlerne skal være unikke og starte med det ord du mener er vigtigst for den pågældende side.
Der er helt sikkert mange der kan hjælpe dig herinde. Hvis du søger efter mere end et råd eller to, f.eks. et egentligt tilbud på opgaven. Så kan du prøve at lægge opgave i Amino Freelancer.
Stor hilsen
/Brian