Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud eller forkert pris?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nemt at overskue priserne på mobiltelefoner med abonnement, hvorfor det også kan være svært at bedømme, om TDC har oplyst en forkert pris på den nye HTC Radar.

Sælger de den vitterligt til 0,- kr. med abonnement, hvilket giver en mindstepris på under 1.000,- kr., for en Windows smartphone, der normalt koster omkring 3.000,- kr. uden abonnement hos andre forhandlere.

Godt tilbud eller forkert pris?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:40

De satser vel på du snakker mere end et par timer mobil telefon om måneden ,det er jo den højeste mobil takst af deres abonnenter

Problemet er vis mange køber og ikke snakker meget og bageefter op siger deres mobil telefon   .

jeg tror på et godt tilbud og de satser på du bliver og du snakker et par timer i mobil telefon så det kommer over hvad den pris koster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:56

Der var åbenbart tale om en fejl, telefonen findes ihvertfald ikke længere i deres webshop. Jeg tror dog ikke de kan trække handlen tilbage, hvis der er kunder, der nåede at købe den til 0,- kr., for det bliver svært at bevise, at der er handlet i ond tro.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:09

Nicolaj Thomasen:

Der var åbenbart tale om en fejl, telefonen findes ihvertfald ikke længere i deres webshop. Jeg tror dog ikke de kan trække handlen tilbage, hvis der er kunder, der nåede at købe den til 0,- kr., for det bliver svært at bevise, at der er handlet i ond tro.

Når prisen er angivet til 0,00 kr, så kan ordren godt annulleres, også lovligt! Ved en pris på 0,00 kr, så bør en forbruger kunne se, at der er tale om en fejl, hvilket tidligere afgørelser også stadfæster.
Havde prisen derimod været 10 kr eller lignende, så kunne TDC næppe annullere evt ordre, da denne pris er mulig, når det er med abonnement... 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:20

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Når prisen er angivet til 0,00 kr, så kan ordren godt annulleres, også lovligt! Ved en pris på 0,00 kr, så bør en forbruger kunne se, at der er tale om en fejl, hvilket tidligere afgørelser også stadfæster.
Havde prisen derimod været 10 kr eller lignende, så kunne TDC næppe annullere evt ordre, da denne pris er mulig, når det er med abonnement... 

Det tror jeg ikke holder længere, da 0,- kr. har været det nye "sort" i branchen og flere har reklameret med 0,- kr. i udbetaling, TDC gør det endda stadig på alle deres mobiltelefoner i shoppen. Samtidig har mindsteprisen været oplyst og den er jo ikke 0,- kr.

Fejlen bunder i, at den person der har lagt telefon op, har glemt at tilføje afdrag på mobilen i 6, 12 og 24 måneder, så kunden udelukkende skulle betale abonnementet + oprettelse og 0,- kr. i udbetaling.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27

Nicolaj Thomasen:

Det tror jeg ikke holder længere, da 0,- kr. har været det nye "sort" i branchen og flere har reklameret med 0,- kr. i udbetaling, TDC gør det endda stadig på alle deres mobiltelefoner i shoppen. Samtidig har mindsteprisen været oplyst og den er jo ikke 0,- kr.

Fejlen bunder i, at den person der har lagt telefon op, har glemt at tilføje afdrag på mobilen i 6, 12 og 24 måneder, så kunden udelukkende skulle betale abonnementet + oprettelse og 0,- kr. i udbetaling.

Okay du kender branchen bedre end mig, og det vidste jeg ik lige. Mit svar var nu også angående en pris på 0 kr.
Er tilfældet, som du oplyser det, så skal man ind konkret og vurdere, om kunden burde kunne se, at der var tale om en fejl. Burde kunden ik kunne se dette, så kan TDC ik annullere evt ordre. De vil sikkert forsøge, men går kurderne videre med sagen, så taber TDC med sikkerhed!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)