Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk hvor også mænd deltager

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med i en lang række buisnesskvindenetværk.

Jeg trænger bare til nogle maskuline inputs især da alle mine klienter er mænd.

Jeg kender til rotary, bni, evenweeks, global networks, men da de fleste af dem kræver, at man bliver inviteret af andre, vil jeg gerne spørge, om nogle af jer har lyst til at invitere mig, eller om I kender til andre netværk, hvor kvinder også kan blive inviteret med, og hvor der er mandlige erhvervsfolk også.

Amino er som udgangspunkt rigtigt godt for mig og har også allerede givet mig en del på den positive side. Jeg mangler bare, at jeg også mødes med mennesker ansigt til ansigt. Oplever i hvert fald selv, at jeg langt bedre til at få solgt mit budskab, når jeg kan tale om det i stedet for at skrive om det.

Hvis nogle gerne vil vide lidt mere om mig, så er det jeg primært arbejder med livets afslutning, døden og sorg i enhver juridisk og sundhedsretlig henseende samt også terapeutisk naturligvis.

Jeg har ikke nogen reel hjemmeside for alt det her, da jeg droppede den og alt andet, da min mor blev alvorlig syg og var det i mange måneder, men nu har hun det bedre, og jeg vil rigtigt gerne i gang igen.

Jeg har en hjemmeside, som en herfra har lavet i forhold til sexologkunderne, som er virkelig fanatastisk, men jeg har en juridisk baggrund også samtidigt med, at jeg har arbejdet mange år som lægesekretær. Det er her min virkelige passion er. Igen det har jeg meget lettere ved at forklare ansigt til ansigt end på tekst.

På forhånd tusind tak og rigtig god weekend.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)