Det er små pakker (smykker). Antallet pr dag har jeg ingen ide om, men det er givetvis foprholdsvis lavt. Sagen er, at jeg gerne vi indregne et sådan service i det kommende års budget, for jeg tror ikke, vi klarer selv at stå for distribution selv - heller ikke selv om det er et lille antal. Derfor er det for mig også et spørgsmål om at jeg gerne vil orientere mig på området.
Jeg havde indtryk af at sådanne firmaer fandtes? Det gør de i hvert fald på bogområdet.
Sådanne firmaer findes og vi hos FleksLOG er et af dem, vi driver et yderst fleksibelt lagerhotel i Horsens så varemodtagelse, opbevaring, lagerstyring, pluk og pak af varen og forsendelse til kunden kan vi sagtens sørge for.
Hvis det er noget du ønsker et pris oplæg på så send mig en mail på kdn snabela flekslog.dk hvor du fortæller lidt mere omkring varelager, forventet antal ordrer osv. Så vil jeg vende retur med et oplæg til hvordan det kan skrues sammen.
Det er en opgave CS Logistics kan løfte. Vi har i forvejen mange års erfarring i håndtering af smykker, men jeg vil meget gerne have lidt mere informationer om hvilke metaller og sten i benytter. Hordan er varen emballeret på forhånd med henblik på at undgå at varen anløber.
Vi påtager os gerne mindre virksomheder og stiller ikkke krav om et minimum antal ordrer etc.
Skriv en e-mail eller ring, så vil vi gerne fremkomme med et tilbud.
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |