Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gang i nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lige startet med at bruge nyhedsbreve på Dkwebon

Men spørgsmålet er så hvordan jeg får gang i dette?

Jeg kører ligenu med at man får en fordel ved at blive medlem, og lover folk ingen ubehageligheder ved tilmelding, men syntes ikke rigtigt folk tilmelder sig?

Har du nogle tips, er det placeret ordenligt på Dkwebon

Håber at hører mere fra dig :S

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:54

Det lykkes mig aldrig at finde det sted hvor man kan tilmelde sig til jeres nyhedsbrev på hjemmesiden, på trods af jeg synes jeg gennemgik alle jeres sider. Det kan selvfølgelig være fordi i allerede har fjernet muligheden, men ellers virker det som en logisk forklaring, at flok ganske enkelt ikke kan finde tilmeldingen.

Da jeg jo ikke kunne finde tilmeldingen, ved jeg jo heller ikke hvilke fordele det giver at være tilmeldt jeres nyhedsbrev. Men en fejl kunne være at i at får forklaret godt nok, hvad det er folk kan forvente af fordele, og hvorfor brugeren skal tilmelde sig jeres nyhedsbrev.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 07:28

Jeg har tydeligvis ikke været helt vågen da jeg skrev dette post, der skulle stå Hansenblog i stedet for dkwebon

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:12

Jeg tror du skal prøve at flytte tilmelding ud på forsiden, så det bliver nemt at tilmelde sig.

Men jeg tror du får svært ved at få ret mange tilmeldinger på den her gode gammeldags måde.

Tiden hvor vi som bruger tilmelder os div nyhedsbreve er forbi, efter min mening. Hvis du gerne vil opbygge et nyhedsbrev, tror jeg at du er skal tilbyde et eller andet som brugeren får sendt til sig på mail, og samme med at de bestille (en video, ebog eller hvad du nu kan finde på) tilmelder de sig dit nyhedsbrev.

Det tror jeg er vejen.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)