Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logodesign & hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp søges til logo og opsætning af hjemmeside. Hjemmeseden skal sættes op, så vi selv kan rette til og ændre.

Gode ideer til logo til lille nystartet virksomhed i autobranchen ønskes? Smile

Send gerne pris og evt. link til jeres hjemmeside....

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:58

Hej

Er interesseret i at høre yderligere om Jeres krav til hjemmesiden, da prisen afhænger af dette - men er villig til at forhandle med Jer :D

Jeg driver til daglig Helbo Media som beskæftiger sig med WordPress, blogging, sociale medier og digital annoncering. På Helbo Media kan du se referencer, kundeudtalelser og hvad jeg ellers kan tilbyde.

Mvh.
Anders Helbo

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 22:00

Hej.

Send gerne noget mere detaljeret information i en PM, her omkring hvilke funktioner der ønskes på hjemmesiden, eksempelvis blog, webshop, kontakt, nyheder, nyhedsbrev osv. osv.

Samt hvilke tanker du har om designet?

Mvh

Casper Fischer
CFMedia. 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:02

Hej, jeg har lang erfaring med at arbejde  webudvikling.
Jeg kan hjælpe dig med design og indstilling af dit websted i CMShvor du kan tilføje, opdatere, slette indholdet osv.

Vh

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:03

Hej.

På Dkwebon kører vi ligenu med tilbud på 350 kr for et logo, men jeg kan give dit et tilbud på en fuld opsat hjemmeside med wordpress, design, og logo til: 650 kr.

Håber at hører mere fra. Du kan evt. skrive en PB til mig eller kontakte mig på Dkwebon

God fornøjelse med projektet

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:10

Hej, 

Jeg driver til daglig virksomheden Partnerdesign I/S, der beskæftiger sig med at designe unikke logoer og tryksager samt at designe og opsætte professionelle hjemmesider og webshops. Vores egen side er pt. under opbygning men vil blive lanceret indenfor få dage - har du allerede designet et hav af logoer samt tryksager og hjemmesider/webshops. 
Du kan se et uddrag af vores referencer her: http://www.partnerdesign.carbonmade.com
Er du interesseret i at se flere og/eller nogle af de hjemmesider vi har lavet, kan du kontakte mig på info@partnerdesign.dk.

Ang. design af logo, kører vi pt. et tilbud på 495,- DKK indtil lanceringen af vores hjemmeside er oppe, i dette tilbud inkluderer vi:

- 4 design udkast
- Alle de ændringer du ønsker
- Brug til både offline og online, du får følgende filer: 
.png, .jpg., .psd, .pdf, .ai., .eps 

Ang. pris på hjemmeside, vil jeg gerne have at du kontakter mig på min mail, så vi kan tage en uddybbende snak om dine ønsker til hjemmesidens funktioner og design, inden jeg kommer med et tilbud.

Mvh

Emil

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:24

www.99designs.com er et super fedt koncept:) Tjek det ud! Jeg vil selv bruge det til et logo jeg skal have designet. Held og lykke

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:33

Hej Kornum

Jeg kan nok godt hjælpe dig, også vil jeg være billig i forhold til de andre da jeg ikke driver en virksomhed. Jeg ejer et ocean af affiliate websites, så mon ikke jeg kan hjælpe dig ? :)

Jeg bruger Wordpress som CMS.

Skriv gerne en pb eller på admin(A)e-sorensen.dk

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:43

Overvej dette koncept. Masser af forslag til logo- og hjemmesidedesign samt slogans og tilmed reklamefilm og så får du lige et års markedsføring oveni hatten!

www.kortoggodt.info 

Tommy ;-)

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 23:13

Hej
Jeg kan hjælpe dig med begge dele:-)

Send meget gerne lidt mere info omkring, hvad hjemmesiden skal kunne og indeholde, så kvitterer jeg med et godt tilbud (PB eller rusbjerg @ minimedia.dk)

Du kan se referencer på www.minimedia.dk

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)