Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

a1000ideas.com - hyggeblogprojekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved siden af mine affiliatesites og mit idebureau, har jeg startet en blog jeg kalder a1000ideas.com som er inspireret af 1000awesomethings.com og det er 100% for sjov og for at presse mig selv til at leverer 1000 små og store ideer der kunne gøre verden et bedre sted... men man er vel iværksætter, så... nogen gode bud på hvordan jeg får besøgende til en blog af den karakter, og kan jeg vride nogle penge ud af den (adsense ikke en option da ungdoms dumhed for 5 år siden har ødelagt min mulighed for at have en adsense account... og kan ikke få google til at tage mig til nåde :-()

Men med andre ord, hvad synes i?

Kan der tjenes penge?

Nogle forslag til trafik udover alm. linkbuilding?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fed side jesper. Jeg skal nok følge lidt med :)

Men nogen gange skal du passe på at du ikke lukker en verdens ide ud :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 17:11

Mange tak, håber den kan inspirerer, og ja... hvis jeg pludselig får millionideen gemmer jeg den nok ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:14

Men ja synes godt du kan opkræve 50 eller måske 100 kr, for en adgangs side til alle dine NYE ideer. Altså dem du har på nu kan jo godt være en teaser.

Det kunn jeg godt finde på at købe.. Men vent bare lidt..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 17:18

Hmmm en slags "første fix er gratis" med 50-100 måske 200 ideer så folk kan se hvor meget value der er, og så måske enten enhedspris eller abonnementspris for resten... ikke dårlig ide, hvis folk vil betale selvfølgelig :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:17

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:51

Hej Jesper

Jeg synes det er rigtig fedt at du prøver noget! Det værste er hvis man er gået i stå!

Jeg har læst nogen stykker af dine indlæg, og jeg synes at de er lige lidt for hurtigt slynget ud af ærmet, sådan fremstår det! Dem som jeg har læst har jeg ikke synes om indtil videre, desværre.

Jeg synes det ville være en ide at du skrev 1 god om hver dag, gerne en ide som enten kunne vække glæde, smil eller "Hvorfor har jeg ikke tænkt på det?". Ligenu vækker de ingen føelser rigtig, og jeg vil vædde på at du godt kan!

Mht. bloggens design synes jeg du skal gøre sådan så man ikke skal klikke ind på hver eneste for at læse dem, især når de ikke er længere.

Det er for tidligt at tjene penge på sådan en hjemmeside, det vil virke helt modsat. Du skal gå efter at folk vil selv linke til dine ideer (som de synes er gode), og på dem måde få trafik.

Prøv at se hvad du kan opnå med bloggen uden at tænke på pengene og hvad du kan få ud af det lige nu, men hvordan du kan, som du selv siger, gøre verden et bedre sted. Det er ikke at tjene penge på bannerreklamer lige nu, som iøvrigt overhoved ikke relatere til det du skriver om. Du vil i hvert fald kun tjene håndøre, hvis overhoved nogen på de reklamer du har nu.

Jeg synes det er rigtig fedt du har startet siden, og jeg ved godt (fra mig selv også) at man skal lige igang før man finder sig tilpas.

Prøv at find en ide til hvordan du kan gøre det anderledes/spændende/sjovt/lærigt at besøge din side og så er jeg helt sikker på at du vil få success!

Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 11:12

Mikael christiansen:
wiki side ordbog på side om dit emme

Mange tak for input, specielt den ide synes jeg er supergod :-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 11:56

Kevin Simper:
Det værste er hvis man er gået i stå!

Det er ALDRIG godt :-) Men tak for dine mange gode råd, det er jeg rigtig glad for, håber du måske kan lide min seneste ide, ellers kommer der jo med tiden 1000 i alt mon ikke jeg rammer :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)