Hejsa, Jeg har en lille udfordring med synligheden på google maps - jeg er faktisk gået hen og blevet for synlig..... Lige pt. har jeg tilsyneladende 3 profiler liggende som alle nu dukker op når man søger på relevante søgeord. Og det ved jeg ikke lige hvor glade google er for? Den ene profil er oprettet og lavet af eksterne konsulenter, mens de to andre er nogle som jeg selv har oprettet for noget tid siden. Hvordan får jeg de overflødige slettet igen - og hvilke o skal jeg slette? Der er to profiler næsten identiske med titlen "Bachs Bogføring", hvoraf den med anmeldelser er lavet af eksterne - og det er jo næsten den der skal beholdes, men kan jeg "overtage" styringen af den? Derudover er der en med titlen "Bach´s Bogføring" som jeg selv har oprettet for lang tid siden. Og altså nu efter en "google opdatering" og lidt hjemmeside optimering dukker de alle 3 op..... Hvad vil i foreslå jeg gør? Og er der risiko for at jeg kan blive "sanktioneret" af google? På forhånd tak Flemming Bach p.s. det er på "bogholder Randers" og "Bogføring Randers" at jeg er blevet lige vel synlig :o) |
Når jeg smider dit tlf. nr. ind kommer der faktisk 'kun' 2 sider frem.
Og ja, du skal sørge for at få slettet den du ikke længere vil beholde.
Gå ind på den du ikke vil have mere, og klik på 'mere' og Rapporter et problem. Og skriv så til Google hvad problemet er.