Hejsa, Jeg har store problemer med netværket på 3. Det har aldrig været så dårligt som nu. Det er næsten umuligt at se en Youtube video, og download og upload er meget ringe. Ligeså oplever jeg oftere og oftere der ikke er nogen tele forbindelse. Jeg har været 3 kunde i nu 2 år - men jeg syntes de sidste 6 md er blevet ringere og ringere. Jeg holder til i Helsingør og Espergærde, men har også problemer i København. 3 skriver de har opdateret deres net til 32mb i mit område, men det kan jeg absolut ikke mærke. Er her andre som har disse problemer? Jeg overvejer at skifte til Telia eller TDC som nu har fået 4G- er her nogen som har erfaring med dette? Her er billeder af test resultaterne: speedtest.net 3's egen test: |
Jeg har ikke haft problemer her på Østerbro, men har du været kunde hos 3 et stykke tid som mig, så tjek evt. at dit modem virker stabilt. De få problemer jeg har haft med forbindelsen tror jeg skyldes at mit modem, som sidder i siden på pc, efterhånden er noget gammelt.
Vær også opmærksom på, at du ikke mærker noget til opgraderingen af hastigheden hvis dit 3modem ikke kan downloade så hurtigt, det kan du tjekke på modem oversigten på 3s hjemmeside.