Hej Amino. Vi er, som overskriften afslører, to unge universitetsstuderende (civilingeniører), der brænder for at starte egen virksomhed. Vi er villige til at bruge store mængder tid på det, da det som sagt er noget, vi længe har haft tanker omkring. I øjeblikket afsætter vi hvert eneste øjebliks "fritid" fra studiet til at kigge på projektet. Vi anser os selv som værende kompetente til at stifte egen virksomhed - det er ikke en idé, der er opstået fra dag til anden. Vi har siden vores unge teenageår prøvet lidt af hvert samt haft mange ting i tankerne. Idégenereringen er i fuld gang, men vi holdes desværre lidt tilbage af det faktum, at vi endnu ikke har fundet på noget, som virkelig taler til os. Samtidig med det har vi rigtig mange, forskellige bolde i luften, og det er derfor svært at fastsætte sig på noget. Eksempelvis kan der nævnes webshops af forskellige art, forskellige former for formidling og administration/organisering. Generelt havde vi tænkt os så vidt muligt at starte online – dermed ikke udelukkelse af møder og kontakt til kunder. Derudover har vi lidt problemer med at komme på idéer til et eventuelt navn, som ikke skal begrænse os til bestemt emne. Vi har overvejet sammensætning af initialer osv., men vi har lidt svært ved at sætte os ind i hvilke ting, der er vigtige med hensyn til udvælgelse af navn. På baggrund af ovenstående er nedenstående spørgsmål formuleret - vi er villige til at indgå i debat omkring de forskellige ting. 1. Bud på hvad vi kan give os i kast med? 2. Hvordan får vi idéen? Hvilke ting bør der fokuseres på under processen? 3. Idéer til et eventuelt navn og/eller udvælgelse heraf? 4. Andet vi bør vide/være opmærksomme på? Eventuelt hvad vi bør lære os selv? På forhånd: Mange tak for hjælpen :-)
|
Tror hvis jeg var jer ville jeg gå igang med Affiliate Marketing! :)
I kan læse meget mere om affiliate marketing på nettet :)
3. Tjek min signatur :)
4. I bør lære jer selv at programmere. Bare css/html også sæt jer ind i wordpress.
- Emil