Hej Christian Rigtig flot og professionel webshop! Der er dog en lille ting, der fanger mit øje.. Der er rigtig mange komma-, slå- og sprogfejl, som jeg som korrekturlæser har svært ved at se bort fra. En tekst uden sproglige/grammatiske fejl virker langt mere professionel end en tekst med fejl, så ved at rette fejlene vil I opnå endnu større troværdighed og afspejle endnu mere professionalisme. Mvh. Kira |
Hej Christian!
For det første er det godt at se en Sønderborg-dreng være involveret i noget business ;)
Derudover vil jeg bare sige at siden er virkelig flot, og meget overskuelig!
Det eneste som jeg synes der måske kunne gøres lidt mere ved, var sociale medier. Jeg synes der skal være nogle ikoner (jeg ved godt i har links til facebook og youtube i bunden), flere forskellige steder på siden. Hvis man er godt tilfreds med siden, så vil man gerne dele den med vennerne, men det kræver at man får smidt den mulighed i hovedet. :) socialmediabuttons lige under "i fokus" produkterne, og når man køber eller har købt skal muligheden også være der. Bare en ide! ellers en rigtig flot side!
Mvh Christian Brøgger Møller
ps. I ved det sikkert godt, men der er "free to use" socialemedier ikoner på www.iconfinder.com
f.eks http://www.iconfinder.com/search/?q=iconset%3Asocialnetworkspro