De produkter vi har valgt er som du selv siger produkter af høj kvalitet, og da vi er helt nye og ikke helt har været ude er mærke markedet, har vi valgt at købe et smalt sortiment af skitøj. Der kommer i løbet af næste uge 3 gange så meget skitøj, også i en lavere prisklasse. Huer, handsker er noget der kommer til næste sæson først.
Med venlig hilsen
Christian
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.
En super lækker shop I har fået stablet på benene. Den forstærker mit indtryk af PrestaShops position som en af de bedste e-handelsplatforme der findes og minder mig om, at det vist snart er på tide at starte skitræningen til vinterferien 2012
Jeg har kun et par kritikpunkter.
Et lille og et stort.
1) Det er svært at se valget af størrelse i indkøbskurven - se nedenfor.
2) Hvis I som ny og ukendt webshop vil sælge et (relativt) ukendt mærke som Cross, så bør I gøre mere for at forklare, hvorfor det lige præcis er Cross, som I har valgt at sælge.
Måske i stil noget med "Vi har valgt udelukke at forhandle skitøj fra Cross, da kvaliteten af deres tøj er på højde med mere kendte mærker som Peak Performance og The North Face, mens priserne heldigvis stadig er lavere." - Anyway, håber du forstår pointen - det er vigtigt at fortælle "en god historie" om Cross og om hvorfor deres skitøj styrer pisterne.
Det var vist alt.
For øvrigt så er skiudstyr oplagte julegaver, så jeg synes lige, at du skal kaste et blik på denne gamle tråd om GiftManagers gratis online ønskeseddel til netbutikker. Der følger endda gratis omtale til næsten 10.000 nyhedsbrevsmodtagere med i købet.
Ja Prestashop kan varmt anbefales, det er nemt og lækkert at arbejde med.
Mange tak for den gode feedback ! Det skal vi selvfølgelig nok få rettet :) Det lyder som en god idé, det er helt klart noget vi bør overveje snart, de første kvinder er nok så småt gået i gang med at juleshoppe :)
Med venlig hilsen
Christian
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.
Apropos julehandel - så kan dette indlæg med tips til bedre julehandel også være relevant for jer. Især punktet omkring længere byttefrist end de standard 14 dages fortrydelsesret er ret vigtigt.