Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med GratisDNS

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har tidligere anvendt gratisDNS og har været fint tilfreds som sådan. Dog blev jeg efterhånden træt af den lettere arrogante "support" i deres forum og deres gammeldags kontrolpanel.

Jeg har nu skiftet de fleste af mine domæner til UnoEuro der også tilbyder en gratis DNS service. Her får jeg support (på trods af at det er en gratis service), jeg har mulighed for 301 redirect direkte fra kontrolpanelet. Derudover er de billigere end gratisDNS når det kommer til registrering og fornyelse af domæner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde ikke volde dig de store problemer at konfigurere domæneopsætningen via GratisDNS. Pøj, pøj med din Meebox-løsning, jeg er selv en glad og tilfreds kunde dér.

Hvis der, mod forventning, skulle opstå problemer, så opret en tråd her eller skriv til Meebox' support. Så skal det nok løse sig.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter ligesom Martin Nielsen QuickDNS, primært af den grund at jeg synes det er mere simpelt og hurtigt at benytte end GratisDNS. Jeg har dog tidligere benyttet GratisDNS, og så snart man lige har sat sig en smule ind i hvordan det hele fungere, så er det faktisk ret simpelt.

Med hensyn til webhostingudbydere, så kan jeg anbefale Meebox, hvor jeg både benytter deres billige løsning samt deres pro løsning til at hoste nogle af mine sider. Begge løsninger fungere helt perfekt, og jeg har intet at sætte min finger på, i forhold til dem.

Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

så det sidste spørgsmål... benytter du QuickDNS sammen med Meebox?

Og tak til alle for de gode svar :-)

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En mega lækker ting ved QuickDNS er at den kan importere nuværende DNS indstillinger fra eksisterende DNS server - dét er fedt!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

En hurtig lille side bemærkning.. Hvis du vil spare lidt penge, anbefaler jeg at du køber domænet hos en anden udbyder en GratisDNS da de er frygtelig dyre.. (Du kan jo købe det for 60,- kr hos mig på www.unitbyte.dk)

 
eller 45 kr hos webhosting.dk hvor man ligeledes kan hoste sit domæne helt gratis og med 3-4 fysisk adskilte navneservere :-)
 
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)