Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger efter trykfirma som vi fast vil samarbejde med. Er det dig som vi skal samarbejde med?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange virksomheder derude som tilbyder tryk i alt mulige merchandise og det kan være svært at finde den rigtige samarbejdspartner som med så meget andet. Så jeg har valgt at skrive herinde for at se om der evt er nogle amino folk man evt kan samarbejde med og som er int i en seriøs mulighed. 

Vi søger vi en seriøs, fast samarbejdspartner til fornuftige priser. Vi laver onlinesystemmer primært til restaurationsbranchen i totalløsninger. Dertil er vi ved at udvide vores pakkeløsning med merchandise. De produkter vi tænker på at inddrage i vores pakkeløsning er umiddelbart :

-          Kasketter

-          T-shirts (polo shirts )

-          Bilmagneter

-          Nøgleringe

-          Kuglepenne

-          Kuglepenne med folder i. (Ved ikke hvad de helt hedder men har set dem forskellige steder hvor man nærmest trækker et rullende papir ud af kgl.pennen)

-          Andre produkter som kan bruges til reklame som man måske ligger inde med. Lad mig hører.

Vi har vi ca 5-6 kunder om måneden og der er fastlagt et fast budget pr kunde. hvad angår merchandise.

Dertil skal man huske på at denne pakkeløsning skal bruges til at vores kunder kan se en mening med at få bestilt flere produkter når deres produkter er opbrugt. De skal altså have en forsmag. Og det er hertil vi først og fremmest søger en samarbejdspartner som kan være konkurrencedygtig.

Restaurationsbranchen er en spændende branche med mange muligheder, da der indenfor 2 år vil være et kæmpe boost indenfor salg af egne onlinesystemmer iforhold til madportaler. Vi kommer til at præge dette marked.

Som sagt er udfordringen selvfølgelig at der på hver ”pakke” skal trykkes forskellig tryk med butikkens navn. Også vil produkterne fremgå i vores priskatalog, så kunderne efterfølgende ville kunne bestille flere af de forskellige produkter.Teksten bliver standard på alle produkter, og skal indeholde:

Bestil din mad online på : www.butiksnavn.dk- og få 10 % i rabat(eller en anden form for rabat).

Vi skal i gang hurtigst muligt.

Kan du leverer disse varer eller kender nogen som kan? *Så vil jeg meget gerne hører fra dig!

Jeg er int.i priser og fremgangsmåde.

Kontakt mig på rata@digishop.dk. Eller ring på 52308359. Tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)