Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hong Kong
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Bamboa Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et lille firma baseret i Hong Kong og vi kunne godt tænke os at vide hvordan vores hjemmeside ser ud set med objektive øjne.

http://www.bamboa.asia/

Kig endelig og giv os noget feedback på brugervenlighed og det generelle indtryk af siden.

MVH Darjana Kalember

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:24

Hej Darjana

Umiddelbart synes jeg sitet er rigtig fint. Simpelt, overskueligt, uden for meget fyld og unødvendigheder.

Mængden af tekst er god, men jeg ville dog lave lidt mere mellemrum mellem afsnittene, så de bliver lidt nemmere at adskille og teksten ikke flyder så meget sammen.

Når man går ind på produkt-undersiden er jeg ikke så vild med billederne der kommer glidende ind fra siden. Det giver ikke mulighed for at se produkterne godt nok - og det er en skam, for det er nogle virkelig fine ting. Lav hellere et galleri, hvor der er mulighed for at se billederne i stort format. Jeg tror også det ville hjælpe på loade-tiden af siden. Det går en smule langsomt med at få det hele med, især de store billeder i venstre side.

Og generelt synes jeg de store billeder i venstre side godt kunne trænge til en overhaling. De er ikke altid i fokus, og det er en skam.

Generelt ville jeg helt sikkert gøre noget ved billederne, så I kan få vist de flotte produkter mere frem. Ellers er selve siden glimrende, synes jeg.

Held og lykke med det.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

Okay sideSmile

Overskrifter

Indelen siden 1 h1 overskrift  en eller 2 under overskrifter med overskrifter h2 og h3 , dette gør siden mere overskuelig , huske selvfølgelige som anden skriv mellemrum i teksten.

Start en siden der omhandler Kitchen så store overskrifter

andre emme sider startes også sådan

kontaktsiden

En kontaktformularen en god ide på siden derved lettere at kontakte jer , vis der et noget ligne CVR nummer der i jeres land ville jeg sætte det på siden det skaber troværdighed.

Interne links struktur

Den interne struktur den kan forbedres hver gang et kerne ord nævnes linker du til en side der starter med h1 omkring denne sidens emme , nu er der ikke rigtigt startet nogle steder med h1 om emme derved kan dette forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:34

Hej Darjana

Tog lige et kig på siden.

Ved et førstehåndsindtryk ser siden dejlig simpel og ligetil ud.

Hvis jeg skulle tilføje noget konstruktiv kritik til siden, som du måske ville kunne bruge, så synes jeg at I skulle prøvet at gøre lidt mere ud af menuen. Prøv fx at lave det mere grafisk ved, fx at anvende samme farver som i logoet. Dette tror jeg ville virke rigtig godt på siden - og samtidig give noget mere fokus på menuen og hvad man ellers kan opleve på siden.

Ved ikke om det bare er min pc/forbindelse - men billederne på fx "Contact" virker meget tunge, og tager lang tid om at loade. Men igen... ved ikke om det bare er min pc/forbindelse der driller lige nu.

Håber du kunne bruge de få ting fra mig. Du skal være velkommen til at sende mig en mail, hvis du vil have mere hjælp på et senere tidspunkt.

Hygge!

Mvh.
Anders Helbo

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Bamboa Skrevet kl. 09:12

Hej alle,

Perfekt! Tusind tak for hjælpen. Man kan trykke på produkterne og så kommer brochuren frem, og der vil man kunne se billederne bedre. Men men. Det er også en af de ting som vi vil ændre for det ser ikke for godt ud, og de fleste (deriblandt mig) vidste ikke at man kunne trykke på dem og få vist produkterne. Men udover det så er jeg helt enig i alt det som i har påpeget.

Tusind tak for det gode feedback.

Håber i får en fantastisk dag,
MVH Darjana 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:26
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:43

Ganske udmærket side.. Få lige info om firmaet i bunden :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:48

Flot simpel og overskuelig hjemmeside...:)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 09:39

Hej,

Min feedback:
- Jeg kan rigtig godt lide jeres side - lys, luftig og lækker.

- En ting I kan overveje, er at have en blog - Her kunne I skrive historier om fremstillingen af jeres produkter, give foreslag til indretning med dem, jeg så også noget køkkenudstyr, til det kunne I måske give madopskrifter (inspireret af det land, hvor produktet er fremstillet?).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)