Hej Emil.. Sender dig en pb |
Jeg synes topbanneret er fint.
Ved ikke om jeg bryder mig så meget om drinks tagsene, men de er sikkert gode i den interne linkstruktur.
mvh
Anders Låsesmed
Jeg synes topbanneret er fint. Ved ikke om jeg bryder mig så meget om drinks tagsene, men de er sikkert gode i den interne linkstruktur. mvh Anders Låsesmed |
Hej igen
Fonten, som bliver brugt her på Amino, er uden fødder - Times New Roman er med fødder. Det er lidt svært at forklare, men se den meget korte wiki-artikel, som viser forskellen. Det CMS jeg arbejder i, har en skrifttype, som bare hedder "default sans serif". Det ved jeg ikke om dit CMS har, men prøv dig frem. Ofte er det også bare en smagssag, om man foretrækker skrifttyper med eller uden fødder. Generelt er det sådan, at det anbefales at bruge skrifttyper med fødder til print - det gør det nemmere at læse. De undersøgelser jeg har læst om skrifttyper på web, viser kun en lille overvægt af folk, som foretrækker webtekst uden fødder. Men det mest normale er vist at bruge skrifttyper uden fødder på web.
Det er nok lidt en blanding. Det flyder lidt sammen, for der er ikke den store forskel i skriftstørrelsen, og der er vist kun et par ord, som har en anden farve. Så det er ikke så nemt at adskille de forskellige ord fra hinanden. Prøv evt. at smide dine tags ind på den her side, og se om der er noget du kan bruge. Der er nogle ret fine forslag ind imellem. Mht. duplicate content, css og php-ting må jeg desværre melde pas Mvh, |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Jeg synes din side ser godt ud! Den mangler mangler opskrifter, men det er du jo i fuld gang med, så det er jo perfekt! |
Hello, |
Jeg synes desværre ikke den er ret pæn... For kedelig og rodet... Hvad med lidt flere billeder? Tror det er vigtigt at du får vist drinks.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.