Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drinks.dk design feedback

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil..

Sender dig en pb

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:53

Jeg synes topbanneret er fint.

Ved ikke om jeg bryder mig så meget om drinks tagsene, men de er sikkert gode i den interne linkstruktur.

mvh

Anders Låsesmed

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:25

Hej igen Smile

Daniel K:
Der er et par stykker der har nævnt skriften med fødder, men må indrømme at jeg er lidt ? på hvad der menes med fødder?? Må meget gerne give nogle eksempler på fonts med og uden fødder, så jeg kan lære det Stick out tongue

Fonten, som bliver brugt her på Amino, er uden fødder - Times New Roman er med fødder. Det er lidt svært at forklare, men se den meget korte wiki-artikel, som viser forskellen.

Det CMS jeg arbejder i, har en skrifttype, som bare hedder "default sans serif". Det ved jeg ikke om dit CMS har, men prøv dig frem. Ofte er det også bare en smagssag, om man foretrækker skrifttyper med eller uden fødder. Generelt er det sådan, at det anbefales at bruge skrifttyper med fødder til print - det gør det nemmere at læse. De undersøgelser jeg har læst om skrifttyper på web, viser kun en lille overvægt af folk, som foretrækker webtekst uden fødder. Men det mest normale er vist at bruge skrifttyper uden fødder på web.

Daniel K:
Er det farverne, opbygningen eller begge dele?? Lige nu er den ret standard, men må indrømme at jeg har ikke søgt på andre designs.. har dog været inde at finde lidt mørkere farver så de ikke skinner for meget i øjnene.

Det er nok lidt en blanding. Det flyder lidt sammen, for der er ikke den store forskel i skriftstørrelsen, og der er vist kun et par ord, som har en anden farve. Så det er ikke så nemt at adskille de forskellige ord fra hinanden. Prøv evt. at smide dine tags ind på den her side, og se om der er noget du kan bruge. Der er nogle ret fine forslag ind imellem.

Mht. duplicate content, css og php-ting må jeg desværre melde pas Smile Men jeg er sikker på der nok skal være nogle skarpe Amino'er, som kan hjælpe dig. Jeg håber i hvert fald, at du finder en løsning.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 11:30

Jeg synes din side ser godt ud! Den mangler mangler opskrifter, men det er du jo i fuld gang med, så det er jo perfekt!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:25
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:48

Jeg synes desværre ikke den er ret pæn... For kedelig og rodet... Hvad med lidt flere billeder? Tror det er vigtigt at du får vist drinks..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)