Umiddelbart ser det ganske udemærket ud - designet er dejligt lys og let. Jeg har dog et par ting:
Flyt topmenu-linien ned under Dancenter-banneret. Jeg ser det ikke og når jeg får øje på det virker det malplaceret deroppe. Det er ikke der jeg skal bruge det.
Punkterne "1. Indtast dine søgekriterier her. " og "2. Se resultatet af din søgning" hænger ligesom og svæver. Jeg klikkede først på dem, men efterfølgende fandt jeg ud af at de hører til punkterne nedenunder.
Der er for meget tekst på forsiden og mit øje har svært ved at finde ud af rubrikkerne og hvilke overskrifter der hører sammen med hvilke bokse. Lav i stedet overskrifterne i en kontrastfarve, som f.eks. den røde i Dancenter-logoet.
Hvis du skal have links nederst på siden som du har i dag, så lav dem i en mørkegrå eller lysgrå farve, så de ikke tager hele fokus fra siden.
Ud fra et søgemaskineoptimeringsmæssigt synspunkt (puha, langt ord), skal I huske at sætte alt-tags på alle jeres billeder, og lave mere beskrivende tekster til jeres links end "Se mere her..." - også af hensyn til person med synshandicap.Tænk på hvor mange gange de vil få læst "Se mere her..." op fra deres skærmlæser og hvor forvirrede de så vil være efterfølgende.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Sørg for at I bruger det samme domæne på hele sitet og ikke skifter imellem dem. Hvis jeg f.eks. indtaster dancenter.dk i min browser, kommer jeg godtnok ind på den danske side, men visse af siderne henviser også til dancenter.com.