Hej Amino'er Jeg har en IBM System x3200 M3, som er helt ny. /Morten Bork |
Har du læst denne ?
http://boardreader.com/thread/IBM_x3200_M3_uEFI_Starting_1xob5X7i5c.html
Hej Amino'er Jeg har en IBM System x3200 M3, som er helt ny. /Morten Bork |
Medstifter af WnB.dk & VPN-Byen.dk
The failed system could be recovered by toggling the Complementary Metal Oxide Semiconductor (CMOS) jumper to clear the CMOS battery. - Er du igang med en SUSE linux install? For det relaterer google godt nok fejlen til ? Hvilke RAM sidder i? Standard? |
Hej Morten, Hvor længe har du givet den til at overstå de langsommelige opstarts-tjeks? X3200 serverne kan tage relativt lang tid om at starte op, når man står og venter på dem. For at kunne installere et styresystem på serveren, skal du have have konfigureret et RAID-array på RAID-controlleren og opsat BIOS til korrekt boot-rækkefølge (optisk drev, harddisk (RAID) og evt. netværksadapter). Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Michael_N Har læst denne ja, kan dog slet ikke boot på noget som helt så ved ikke lige hvordan jeg skal opdater.
Smith Den er som da jeg købe den med hardware, jeg vil gerne have Win Server 2008 på den. Kan dog slet ikke boot på HDD eller CD/DVD.
|
Bork prøv lige som John foreskriver dig.... ok - det var det jeg ville frem till.. For i følge google, så kunne SUSE linux give et af problemerne.. Men er enig med John om at IBM og for den sags skyld andre servere kan tage lang tid om at diagnosticere hardwaren :) Kan du tilgå BIOS ? |
Hej John Har haft den til at så med "uEFI Starting" i ca. 30 min. Har ikke haft mulighed for at kunne sætte noget op på den, da den ikke er noget så langt har ikke kunne trykke F et eller og andet. /Morten |
Kan ikke tilgå BIOS, der er sort skærm med en lille tekst for oven hvor der står "uEFI Starting", unden mulighed for at vælge sig ind på noget. |
Du har vel noget support på den fra IBM eller fra sælger ? har du været i kontakt med dem? |
Har ikke været i kontakt med IBM, da jeg gik i gang efter lukke tid her idag. |