Har fået sidste måneds telefonregning til mig lille callcenter. Regningen er på lidt over 15.000 kr. Tænker at det må kunne gøres bedre. I mange måneder har vores regning ligget lavt i niveaet 4-6.000 pr. mdr fordi vi kun have opkald b2b typisk fra fastnet til fastnet.
Nu har vi også åbent i aftentimerne og ringer b2c og har derfor rigtig mange kald til mobiler, som er dyre at ramme fra fastnet.
Har haft 10.000 kald til fastnet som koster ca. 1500 kr.
Har haft 7500 kald til mobil som koster ca. 9000 kr.
Kontakt Fullrate Erhverv og spørg om de har telefoni løsninger, der minder om dem til private. Privatkunder ringer ubegrænset til fastnet og mobil for 149,- kr. om måneden + internetforbindelsen.
Har tidligere arbejdet hos et callcenter og de benyttede sig på IP telefoni, men har TDC ikke en løsning? De har jo nærmest monopol på kablerne i jorden :)
I skal ihvertfald undgå nogen form for opkaldsafgift - betaler i det nu?
Hvis du kommer med nogle konkrete priser er det lettere at finde alternativer.
Hej Martin
Jo vi betaler opkaldsafgift. Fastnet til fastnet gør ikke noget. Mener at opkaldsafgiften der er ca. 6 øre. og minutprisen er helt spiselig. 10.000 opkald for 1500 kr. er til at leve med.
MEN kald til mobil koster såvidt jeg kan regne mig frem til 15 øre i afgift + 90 øre i forbrug pr. minut.
VOIP er en mulighed, men hvordan er sikkerheden / kvaliteten i dag. Ren mobilløsning er også en mulighed. Jeg har bare ikke set gode løsninger ifht telefonen/headset. Nogle der har nogle bud?