Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing video - Hvor og pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at prøve at realisere en idé jeg har fået og skal i den forbindelse skal jeg bruge en videopræsentation af min idé på forsiden af mit site, som skal vise folk, hvad de kan bruge netop mit site til og hvorfor de skal vælge at blive medlem.

Jeg er på udkig efter noget i stil med denne? 

Dem jeg leder efter skal dog være de kreative og tegne mine fortælling, da jeg ikke er kreativ nok til at tegne:)

Jeg kan vildt godt lide, at de tegner, hvor der så er blevet lagt en stemme ind over, som fortæller samtidig. Man behøver dog ikke at kunne se hånden, der tegner. Computergrafik kan derfor også være en mulighed, det vigtige er bare, at der bliver tegnet og så med en stemme indover, som fortæller. Jeg tror, at i har forstået det;) hehe...

Jeg er ikke ude efter et specifikt tilbud på nuværende tidspunkt, da jeg først skal have skrevet den tekst, der skal indtales ind over filmen og have lavet hjemmeside, men jeg vil gerne undersøge, hvad der er af muligheder og hvor dyrt det egentlig er at få lavet sådan en video, da jeg overhovedet ikke har en idé om dette?

Mine spørgsmål er derfor:

Er der nogen der ved, hvem der laver sådanne film og hvad koster sådan noget typisk. Jeg ved godt at, hver eneste opgave er individuel og unik, men bare en prisindikation ville være fedt:)

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:47

Prøv at hiv fat i ballistic.dk - de laver animationer og mange andre typer af video

/ Emil

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 19:43

Hej Joachim

Som Emil så rigtigt skriver (og tak for det Emil) så kan jeg sagtens hjælpe dig med det.

Der er mange forskellige måde at lave sådan en film på, og den du viser der er nok en af de dyreste :)
Men du skriver også at du er åben for at løse det på en lidt anden måde.

Jeg vil vise dig et par eksembler på nogle af de film jeg har lavet for nyligt som er lidt i den retning.

Der er mange muligheder, og du kan bla se et udsnit af mit andet arbejde her:

Men send mig lige en mail med lidt mere info, hvor lang skal videoen være skal det være med bevægelige personer og har du en idé til forløbet.

Så skal jeg nok give dig et prisleje.

/Meik

meik@ballistic.dk
22 29 5135 

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 19:49

Joachim Harris:

Hej,

Jeg er igang med at prøve at realisere en idé jeg har fået og skal i den forbindelse skal jeg bruge en videopræsentation af min idé på forsiden af mit site, som skal vise folk, hvad de kan bruge netop mit site til og hvorfor de skal vælge at blive medlem.

Jeg er på udkig efter noget i stil med denne? 

" target="_blank">

Dem jeg leder efter skal dog være de kreative og tegne mine fortælling, da jeg ikke er kreativ nok til at tegne:)

Jeg kan vildt godt lide, at de tegner, hvor der så er blevet lagt en stemme ind over, som fortæller samtidig. Man behøver dog ikke at kunne se hånden, der tegner. Computergrafik kan derfor også være en mulighed, det vigtige er bare, at der bliver tegnet og så med en stemme indover, som fortæller. Jeg tror, at i har forstået det;) hehe...

Jeg er ikke ude efter et specifikt tilbud på nuværende tidspunkt, da jeg først skal have skrevet den tekst, der skal indtales ind over filmen og have lavet hjemmeside, men jeg vil gerne undersøge, hvad der er af muligheder og hvor dyrt det egentlig er at få lavet sådan en video, da jeg overhovedet ikke har en idé om dette?

Mine spørgsmål er derfor:

Er der nogen der ved, hvem der laver sådanne film og hvad koster sådan noget typisk. Jeg ved godt at, hver eneste opgave er individuel og unik, men bare en prisindikation ville være fedt:)

På forhånd tak for hjælpen.

Hej Joachim. Dit projekt lyder rigtig spændende! Vi har lavet mange af den type film før, så du må endelig sige til hvis du har spørgsmål til processen (eller noget andet, for den sags skyld).

Prismæssigt er du nok godt kørende for en 10-20.000 alt afhængig af speak, tegner og musik. Det er forholdsvis simpelt at lave, men der er rigtig mange faldgruber; Manus (du kan ikke umiddelbart bare klippe en sætning ud, hvis du synes den ikke passer bagefter), musik, tempo af tegning, farver (nærmest ingen kontrast i tegninger), etc. 

- Men det er som sagt noget vi har prøvet før, så vi er klar over hvordan "de strikkes sammen" (hvis man kan sige det sådan :) ), så vi kan sagtens tage et møde om det og få snakket tingene igennem, hvis det skulle blive aktuelt :) 

Mvh. Tim

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 20:06

Hej Meik,

Jeg synes de er super gode de videoer du har lavet og helt klart det jeg leder efter:)

Som skrevet skal jeg igang med at have udviklet en hjemmeside til min idé. Men så snart jeg har fået gjort det og de siger at de skal bruge videoen til at ligge på forsiden har jeg dine kontakter på din hjemmeside ellers kontakter jeg dig herinde:)

Mange tak for svaret!

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 20:10

Hej Tim,

Tusind tak for dit svar. Du kan jo lige se, hvad jeg skrev til Meik. Det gælder også for dig:)

Fedt at jeg lige kan spørge dig, det kan godt være jeg får brug for det:) Tak for det:)

Men nu jeg har også dine kontakter fra din hjemmeside og så skriver jeg, hvis det bliver aktuelt:)

Mange tak:)

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 20:38

Joachim Harris:

Hej Tim,

Tusind tak for dit svar. Du kan jo lige se, hvad jeg skrev til Meik. Det gælder også for dig:)

Fedt at jeg lige kan spørge dig, det kan godt være jeg får brug for det:) Tak for det:)

Men nu jeg har også dine kontakter fra din hjemmeside og så skriver jeg, hvis det bliver aktuelt:)

Mange tak:)

Så lidt - Du siger bare til :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)