Hej, Jeg er igang med at prøve at realisere en idé jeg har fået og skal i den forbindelse skal jeg bruge en videopræsentation af min idé på forsiden af mit site, som skal vise folk, hvad de kan bruge netop mit site til og hvorfor de skal vælge at blive medlem. Jeg er på udkig efter noget i stil med denne? Dem jeg leder efter skal dog være de kreative og tegne mine fortælling, da jeg ikke er kreativ nok til at tegne:) Jeg kan vildt godt lide, at de tegner, hvor der så er blevet lagt en stemme ind over, som fortæller samtidig. Man behøver dog ikke at kunne se hånden, der tegner. Computergrafik kan derfor også være en mulighed, det vigtige er bare, at der bliver tegnet og så med en stemme indover, som fortæller. Jeg tror, at i har forstået det;) hehe... Jeg er ikke ude efter et specifikt tilbud på nuværende tidspunkt, da jeg først skal have skrevet den tekst, der skal indtales ind over filmen og have lavet hjemmeside, men jeg vil gerne undersøge, hvad der er af muligheder og hvor dyrt det egentlig er at få lavet sådan en video, da jeg overhovedet ikke har en idé om dette? Mine spørgsmål er derfor: Er der nogen der ved, hvem der laver sådanne film og hvad koster sådan noget typisk. Jeg ved godt at, hver eneste opgave er individuel og unik, men bare en prisindikation ville være fedt:) På forhånd tak for hjælpen. |
Prøv at hiv fat i ballistic.dk - de laver animationer og mange andre typer af video
/ Emil