Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig lagersoftware og scanner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvilket lagersystem er at foretrække for små webshops? Jeg synes jeg hører at det ofte er tilvalg fra udbydere af customized webshops og at det er rimlig dyrt for software og scanner. Jeg er rimlig grøn på området, så jeg leder efter nogle bud på nogle forskellige udbydere. Nogle bud?

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 15:41

Hej (igen) 

Du kan se mit andet svar på dit spørgsmål i en anden tråd

Men hvis fx vælger en webshop som bygger på et Magento administrationsmodul vil du automatisk have lagerstyring integreret. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:52

Lagerstyring er for så vildt muligt, normalt muligt at køre i webshoppen.

Men prøv og tænk løsningen hele vejen rundt.

Hvilke ønsker, og forudsætning har du til lagerstyring?

Har du lager hotel

Har du lageret selv?

Har du folk som skal gå og pakke efter ordre?

Har du ønske om lokations/palle/pladsstyring af dit lager?

Er der idag integration til virksomhedens økonomistyringsløsning?

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:45

Hej og tak for de hurtige svar - og undskyld mit sene :) Jeg er ved at færdiggøre mit speciale, så jeg er travl med skriveriet.

Det jeg/vi søger er nogen der kan levere lagerstyrings software seperat. Jeg er en smule sparsom med at sige offentligt hvad det er vi går og laver, men vi skal kunne tilbyde vores kunder det som tilvalg til den webshop vi laver til dem. Lagerhotel (har jeg også oprettet tråd om) skal kunne tilvælges yderligere. Vi leder derfor efter en mulig partner der kan tilbyde disse ting gennem os, uden at vi tjener på det, men som tilvalg der giver forskellige muligheder for vores kunder - fra den helt lille løsning med egen styring af eget lager, til software og scanner til eget lager og i sidste ende total outsourcing via lagerhotel. 

I første omgang leder jeg bare efter nogle der beskæftiger sig med den slags, for at kunne snakke med nogle forskellige og forhåbentligt finde den rette kanditat til et spændende strategisk partnerskab.

Webstock, endnu en gang tak for din interesse. Det lyder helt sikkert om om vi skal have en snak med jer :) Jeg skal nok tage kontakt hurtigst muligt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)