Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konfigurerbart produkt i Magento driller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at prøve at ligge et konfigurerbart produkt op på vores shop, men det driller mig. Jeg fulgte en videoguide med hvordan man opsætter egenskaber og egenskabssæt men den blev ved med at melde fejl når man prøver at opsætte en konfigurerbart produkt. Efter lidt søgen fandt jeg frem til, det måske var nemmere at installere et plugin til det.

Det jeg nøjagtigt skal bruge er at under MacBook skins, skal hver variant kun være repræsenteret 1 gang, og så skal man så under produktet kunne vælge størrelsen på sin MacBook. Så f.eks. MacBook skin Mahogni skal man så kunne vælge imellem MacBook Air 11", MacBook air 13", MacBook pro 13 " osv.

Håber der er nogle der ved hvordan man smartest klare det :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Fra  TEZZO Skrevet kl. 21:07

Tillader mig lige at bumpe :)

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Når du er inde i produktet i produkt-kataloget, kan du under den nederste fane i venstre side vælge "Tilpasningsmuligheder". Det er stedet for at indstille produktet, som du beskriver.

Jeg kan sende dig et billede af, hvordan det skal se ud, hvis min korte beskrivelse ikke hjælper.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Fra  TEZZO Skrevet kl. 09:30

Fantastisk mange tak for hjælpen :)

Det er åbenbart blevet lavet meget lettere i de nyere versioner af Magento, men det er jo bare fedt :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)