Hej Aminoér Hvad for en løsning af disse er bedst når der er tale om månedlig betaling af medlemskab af en website med beløb på under 10 US $ pr transaktion – et års medlemskab er under 100 US $ Års omsætningen kan jeg ikke gætte mig frem til, men naturligvis håber jeg denne bliver god nok til min partner og jeg kan leve af den. I USA bruger ca. 2 % Paypal (efter en oplysning her på Amino) – andelen der benytter Moneybookers kender jeg ikke, da der er tale om mange forskellige kreditkort typer, man kan benytte via Moneybookers. Paypal tager så vidt jeg kan komme frem til op til 4,9 % plus et fast gebyr på 2,60 kr. Der er jo et tydeligt problem med Paypal, efter hvad der skrives omkring sikkerheden med Paypal her på Amino, at der ikke kræves et ny bekræftelse når ens stamdata ændres. Moneybookers der har jeg absolut ingen erfaring med og håber at høre lidt omkring jeres erfaringer hvis i bruger eller har benyttet dette firma. Efter hvad jeg kan komme frem til, så er Moneybookers en hel del billiger end Paypal og betalingerne gennem Moneybookers, ser du til at være mere sikker for mig, også med større beløb stående på min konto, således kontoen ikke kan tømmes så let af en fremmede. Har du andre ideer til en gateway så høre jeg dem gerne, og nej NETS er ikke interessant, da NETS er alt for dyr at benytte. Venligst René Buch |
Jeg kan naturligvis kun tale rent personligt, men jeg synes uden tvivl at det ser mest professionelt ud hvis man benytter sig af en "rigtig" gateway og har integreret den ordentligt i ens site.
Vi bruger selv Euroline i kombination med ePay - det fungerer fantastisk og koster ikke mange basører.
Oprettelsen på Euroline kostede i vores tilfælde ingenting. Kommisionen til ePay er individuelt forhandlet men er som regel mellem 1,5 og 2,5 procent af transaktionsbeløbet.
ePay koster 599 i oprettelse og 199 om måneden - og det er sådan set dét. Med den løsning er man i stand til at modtage VISA og alle deres kort (f.eks. VISA Electron) samt MasterCard og alle deres kort (MasterCard Select, Maestro).
Vi oplever endda væsentligt højere stabilitet på Euroline kortplatformen end NETS. Vi får statusmails uanset hvilken af dem der fejler og for hver 1 vi får om, at der er problemer med Euroline har vi fået 10 omhandlende Nets.