Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede til MLM/NM

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med 2 af mine venner/forretningsforbindelser er gået i gang med MLM/NM, så vil jeg høre om der er nogle der skulle være interesserede i at indgå i dette koncept.

Jeg spørger alene af eget initiativ og for at hjælpe, og der er på ingen måde nogen skjult agenda, økonomi eller andre fordele for mig i det. Produkterne er helt udenfor min æra for det første, selvom jeg bestemt ville være kunde hvis ikke jeg skulle emigrere inden længe samt er i gang med at etablere mit eget MLM selskab, hvorfor de der er interesserede meget gerne må sende en PB til mig med navn og telefonnummer, så vil jeg give det videre.

De 2 personer jeg vil henvise til, er ordentlige og meget venlige mennesker som i dag driver en forretning som de snildt kan leve af uden problemer og de økonomiske forhold er i orden. De er således gået ind i projektet fordi de mener de kan tilbyde noget via deres netværk og samtidig være med nu hvor væksten viser sig for produktet.

Der er tale om ZinZino og jeg har kigget på deres tal og muligheder, og skulle jeg beskæftige mig med MLM/NM, så ville det være et at de selskaber jeg ville kigge nærmere på.

Jeg kan kun fortælle om mig grund til at jeg eventuelt ville vælge dem, og det er at jeg er inkarneret kaffedrikker, og jeg er evindelig træt af den dårlige kvalitet jeg får uanset om jeg betaler 20 eller 49 per 500gram kaffe til bryggeren.

Den anden grund er, at selskabet er relativt lille i DK og derfor er der store vækstmuligheder, om de vækster kan hverken jeg eller andre garantere, men det ser ud til at gå fremad herhjemme, langsomt men fremad.

Ved at indtræde i ZinZino har man derfor mulighed for at være med i opgangsperioden. Man kommer ikke ind på 1. level og der skal arbejdes godt for at tjene penge, men mulighederne er der, da produktet (kaffe) jo er noget der drikkes hver dag. Og kvalitetskaffe er nu så populært at der oprettes kaffebarer rundt omkring og flere og flere steder tilbyder Coffee2Go ved siden af deres normale sortiment.

Som skrevet ovenfor har jeg ingen direkte eller inddirekte interesse i ZinZino, og får derfor intet ud af at henvise eller hjælpe med at henvise interesserede. Blot så det er slået fast én gang for alle.

Så hvis du er interesseret, så skriv en PB til mig med: Navn, telfonnummer og by - så vil jeg give informationerne videre til mine venner.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glemte i øvrigt lige følgende:

Der søges IKKE folk der tror at denne henvisning er en direkte vej til årets "Get rich fast" projekt, Ligeledes søges ikke folk der bare lige skal tjene lidt til julegaverne...

Der søges alene modne afklarede personer der mener de besidder både evnerne og netværket til at udbrede produktet, samt er indstillet på at der skal arbejdes måske 1-2 år før de "gode" penge kommer ind via den optjening der finder sted ved abonnementssalget af kaffeprodukter.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)