Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på at købe dine julegaver eller bruge LR produkter

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael christiansen:
Nogle har succes andre har ikke , lad tråd starter få videre formidlet mere viden videre .

Mit problem er bare, at jeg ikke tror på at vi kan tjene penge på at bruge tingene selv. Tværtimod tror jeg det er en udgift :o)

Jeg tror heller ikke på at jeg tjener penge på at købe gaver. Det tror jeg også er en udgift.

Derfor mener jeg at trådstarter er ude på at vildlede os. Jeg tror dog ikke at det er i specielt ond tro, men at trådstarter bare ikke ved bedre endnu. Dette baserer jeg primært på, at det er et meget nyt domæne der henvises til.

Der var ikke ret meget viden i start indlægget men det kan sagtens være du har ret.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du har vist ikke forstået hvad du har haft med at gøre.

Man melder sig ikke ind, men får et forhandlernr. det gør man også når man handler med andre grossister der er ikke en forskel. Du sælger en vare det gør man også nå man skal købe hos en grossist. Her skal du kun købe det du har solgt, hos en alm. grossist skal du købe først og sælge bagefter. Du får yderliger en bonus for at andre også vil købe hos firmaet det får du ikke hos en alm grosist, han skore alt selv. De er synd at ingen har forklaret dig hvad du havde med at gøre. 

Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Jeg siger tak for tilbudet og jeg vil tænke over det, jeg får mange af sådanne tilbud hver uge, så lige nu vil jeg ikke være med.

hilsen Christina

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt at se hvilken selvhøjtidelighed og nedladenhed nogle kan præstere også i denne tråd.

Når man så tager i betragtning at de alene driver en set i Dansk Erhvervslivs sammenhæng lille virksomhed/butik så fører man sig frem her som om man i meget høj grad er med til at rede Danmark med sit iværksætteri.

Kom lige ned på jorden til alle os andre - og gør så som mange herinde er kendte for - kom med gode råd og tips!

Her i tråden nu Christina - der når I læser i hendes profil driver en Handelsvirksomhed med butik i gadebilledet kæmper med at få omsætningen og butikken til at løbe rundt og forsøger sig så med et nyt produkt LR - så er I der med jeres selvhøjtidelighed !

Hvor er jeres ellers normalt gode råd hende?
Hvorfor skal hun sables ned ?

At I ikke kan forstå hendes valg af forretning er noget andet - men at man ved denne lejlighed fratager et menneske lyst og gå på mod ved at fare frem med intetsigende råd og tips og trusler om bøder når du ikke kender markedsføringsloven ect. come on ! Med dette skader I måske mere jer selv end Christina.

For ser I – I kan nemlig også tjene penge ved at købe vare gennem mig ! – røv at spørge hvordan !
Det er blot det Christian ville fortælle jer !

Forhandlere får 35% fra starten med stigning over tid! – Det er det Christina forsøger at sige jer noget om – men at spørge dertil - Nej men nedgøre hende ja for alt der ikke er omfattet af e-trade, SEO og den slags duer ikke !

mvh

John sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Christina siger hun tjener penge ved  at bruge produkter og købe gaver - og hun skriver, at jeg også kan tjene penge  ved at bruge produkter og købe gaver - og det kan jeg ikke.

Når man forsøger at sælge noget, ved at love noget, man ikke kan holde, så bryder man markedsføringsloven. mere kompliceret er det ikke. 

Og jeg ønsker på ingen måde at sable Christina ned, jeg  vil nærmere opfordre hende til at  få styr på sin markedsføring af LR-produkterne, så hun kan komme i gang med at sælge dem på en ordentlig og sober måde - nøjagtig som hun formentlig gør det med  de øvrige produkter hun sælger. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - men du kunne nok få det beslyst ved lige at spørge om ikke hun mener at du kan opnå en god rabat og derved tjene penge på dit forbrug!  Wink

Majbritt Jacobsen:
Christina siger hun tjener penge ved  at bruge produkter og købe gaver
  

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Her i tråden nu Christina - der når I læser i hendes profil driver en Handelsvirksomhed med butik i gadebilledet kæmper med at få omsætningen og butikken til at løbe rundt og forsøger sig så med et nyt produkt LR - så er I der med jeres selvhøjtidelighed !

Jeg mener ikke det er specielt selvhøjtideligt. Men da dette er tredje enslydende indlæg fra Christina, er nok vist også ved at være nok. Det ene er tilsyneladende blevet slettet, og det andet der var postet i Buzz, forsvandt heldigvis også. Istedet for så at blive ved, burde trådstarter måske have selvransagelse nok, til at overveje en anden tilgang til tingene.

Jeg har ikke reageret på de øvrige, bortset fra at jeg gav det ene i Buzz sektionen en minus karakter. Ud over at der sandsynligvis er tale om et brud på markedsføringsloven, føler jeg mig faktisk også voldsomt provokeret, af formlueringen i disse tre tråde. Hvor dum tror folk egentlig jeg er?

Men jeg er da villig til at erkende at jeg har taget fejl.

Hvordan tjener jeg penge på at give gaver? At jeg får 35% rabat på mine indkøb, er jo ikke ensbetydende med at jeg ligefrem tjener penge på at købe gaverne. Det betyder i min verden kun, at jeg ikke betaler den fulde pris for varerne. Derfor er det ikke en indtægt, men en udgift. Eller tager jeg fejl?

Det samme gælder vel ved at bruge produkterne selv? Jeg har meget svært ved at se min indtægt på dette, som der hævdes i indlægget, men jeg er meget villig til at erkende at jeg har taget fejl, da det jo åbenlyst ville være en god forretning for mig. Men knap så meget for dem jeg køber af.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig en uheldig formulering - men vi er jo alle blevet trukket i gang engang - og lært ved at handle ikke ?

Og naturligvis er det vigtigt ikke at kome i klemme i lovgivningen men men .....  Wink

igang:
Hvordan tjener jeg penge på at give gaver?


mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser Christina's indlæg som en begynder fejl og så videre i livet. Vi ved jo alle man ikke kan tjene penge på at købe julegaver (Eller gør vi)

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om dem som har produkter som kan puttes under juletræet i ny og næ pakker en gave ind fra eget lager og vist I gør er der så nogen som kikker skævt af den grund? (Måske har du en legetøjs butik )

Hvis du gør det og skriver en faktura til dig selv så tjener du penge på at købe julegave til tante Oda fordi din udgift er mindre end hvis du skulle købe gaven i nabo butikken. (Så ja du kan godt tjene penge på at købe julegaver) Surprise

Go jul

Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor ville jeg ønske du læste hvad der står. Jeg skriver at jeg sælger creamer og jeg bruger pruduktet og giver det i gave, det kan andre også, når jeg sælger tjener jeg penge her og nu når jeg bruger køber jeg det til indkøbspris og en gang om md får jeg ydermer en %del tilbage fra firmaet. nå man skriver noget så kort er det op til læseren at læse hvad der sår og ikke kun vælge det ud man ønsker. hvorfor jeg søger andre der vil sælge/bruge dette prudukt er at jeg så får bonus fra firmaet som tak for at de får flere kunder, det er ikke i strid med nogen lov og har eksisteret i mere 60 år og dette firma har været i Danmark i 25 år, de havde ikke været her hvis det var ulovligt at sælge deres vare eller måden de gør det på.

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)