Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lager/faktura/salgsstatestik system i en ruf til Ipad

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Står og skulle gerne bruge et meget nemt håndterligt lagersystem med faktura og salgsstatestik måske også bogføring.

Ville være super med sådan et program og have det hele samlet.

Ville være top nice hvis det kunne fås til Ipad?
ville være nemt at tage med på lager og håndtere når man tæller op.

Har ikke 40k til at få lavet mit egent program, men måske nogle kunne henvise til noget andet end e-conomic da jeg synes at det er et for uoverskueligt program og har ikke tiden til at sætte mig ind i alt for mange funktioner.

Ville super gerne have en blanding af www.enkelt-fakturering.dk og www.billysbilling.dk/

Synes det er nemme programmer der virker som det skal uden for meget tingeltangel.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig?`

Mvh Brian

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 22:07
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:41

Hej Brian

Nu siger du godt nok, at du ikke er interesseret i e-conomic, men umiddelbart kan programmet godt klare de funktioner du efterspørger. Der er lavet en gratis app til iPhone, som også fungerer til iPad, men alternativt kan man tilgå programmet via browseren på iPad'en.

Hvis du kan sige lidt mere om, hvad det er du synes der er for uoverskueligt, så vil jeg da gerne prøve at hjælpe dig på vej, så det forhåbentlig bliver mindre uoverskueligt Smile e-conomic har også nogle eksterne konsulenter tilknyttet, som ville kunne hjælpe dig godt på vej med lagermodulet. Jeg tror nemlig ikke rigtig du kan undgå at skulle bruge tid på at sætte dig ind i en del funktioner, når det handler om lagersystemer.

Som sagt, jeg vil rigtig gerne prøve at hjælpe dig, hvis ikke du for alvor har lagt e-conomic på hylden som mulighed her. Og du skal også være mere end velkommen til at sende en mail eller ringe til hotlinen på 8820 4841 mellem 10 og 14.30.

Held og lykke med det hele!

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 15:15

Hej Brian. 

Kan du sige lidt mere om, hvad formålet er? Vi har et B2B/B2C system, som kan køre via pc og iPad. Det er som udgangspunkt et distributionssystem, hvor kunder selv kan logge ind og afgive ordrer. Systemet er også tilknyttet et lagerhotel. Systemet bogfører automatisk ordrerne. 

Er det noget, der er interessant for dig?

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 15:25

Har du måske et link man kan læse om deT?

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 09:42

BUMP

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)