Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til en PageRank på 4 og side 1 på Google?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for godt input, det arbejder jeg videre med. Det interessant når man starter med at lave tekster til en side, så skriver man så meget så muligt, uden at tænke det egentlige mål ind. Man vil jo bare gerne give så meget viden som muligt ;o) Samme problemstilling som når jeg til dagligt undervisere uerfarne sælgere, de giver også altid kunderne alt for meget info.

Det ser ud til at der rettes meget tekst til, en del skal slettes, målrettes og optimeres.

Tak for de mange gode input, flere er velkommen, så giver jeg det fuld opmærksomhed de næste 14 dage på tekst delen.

/Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:31

Torben-dk:

Blot en side bemærkning

set i forhold til salgstræning er salgskurser ca. dobbelt så godt et søgeord

men du opnår nok ikke en side 1 placering alene ved ændring på egen hjemmeside, dertil er konkurrencen for stor.

Salgstræning har da dobbelt så mange søgninger næsten? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Hejlskov:
Min hjemmeside www.performanze.dk er pt. på en pagerank på 1 og kommer på side 5 ved en Googlesøgning på "salgstræning".

Lige et par hurtige:

Din side svarer både med og uden www. Søg lidt her på Amino, så finder du svaret på hvorfor og hvordan det skal rettes.

Når du linker til din side, så er det fint at benytte en ankertekst, som du også gør anden gang du linker i dit indlæg. Problemet her er blot, at Google kun giver værdi til det første link til en side (i dette tilfælde din forside) fra en side (i dette tilfælde side 1 i denne tråd). Derfor, er det i dette tilfælde dit link uden ankertekst, som Google opfanger, mens det andet link ignoreres. Det er dog ingen katastrofe, som du kan læse i næste punkt.

Husk også at bruge andre ankertekster end "salgstræning", eller slet ingen, da det i Googles øjne virker unaturligt, hvis alle backlinks har samme ankertekst. Det kunne være længere ankertekster, hvor ordet indgår, som f.eks. "info om salgstræning", "hvor finder man salgstræning", men også synonymer som "lær at sælge", samt ord der slet ikke har noget med sagen at gøre - eksempelvis dit navn, hvis du kommenterer et blogindlæg eller lignende.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 21:06

Nicolaj Thomasen:
Problemet her er blot, at Google kun giver værdi til det første link til en side (i dette tilfælde din forside) fra en side (i dette tilfælde side 1 i denne tråd).

OK!

Gælder det så også for interne links?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:20

Michael S. Nielsen:

En hurtig kommentar.

Det er svært at 'ranke' højt på 'slagstræning', når der ikke et eneste sted på din side faktisk står 'salgstræning'.  ;-)

Det var måske et sted at starte.

du siger noget ;)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 21:36

Tak for mange gode svar - nu har jeg en del konkrete ting at arbejde med. HVis ikke det er nok, må jeg hyre et prof firma i 2012 til at lave tingene for mig.

Det må jo sandes at det handler om hårdt arbejde, stor aktivitet og om at være ekstrem bevidst om det man skriver, hvor man skriver det ikke mindst hvordan man skriver det.

Der er på baggrund af jeres kommentarer sat gang i en række tiltag, så snart de er på plads, vender jeg tilbage, så ville det være fedt, hvis I ville kaste et nyt blik på siden.

I forhold til prof hjælp - har I så nogen idé om hvad man skal forvente at bruge på for at komme på første side af Google? er det 10-20 eller 50.000kr det koster - eller skal vi højere op?

Tak for hjælpen, og rigtig god aften....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:48

Michael S. Nielsen:

Nicolaj Thomasen:
Problemet her er blot, at Google kun giver værdi til det første link til en side (i dette tilfælde din forside) fra en side (i dette tilfælde side 1 i denne tråd).

OK!

Gælder det så også for interne links?

Ja, men der er ikke noget farligt ved at gøre det, og siden kan jo også blive mere brugervenlig ved at linke til en given underside 3 forskellige steder på eksempelvis forsiden. Det er bare spild af tid, hvis man linker flere gange til samme side i et indlæg.

Man skal også tænke over, at hvis linket med ankerteksten "tilbage til forsiden", er det link til forsiden, som Google læser først på hver underside, så får man ikke noget værdi ud af at have et link til forsiden med ankerteksten "bedste frisører i Esbjerg", længere nede på de sider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:51

Afhænger meget af hvor mange søgeord du vil frem på, men hvis det bare er 2-3 stykker ala' salgstræning, og du får 100% styr på de ting der er på din egen side, så vil du komme meget langt med 10.000,-. 

- Men det kræver vel og mærke du har styr på on-site problemerne som er nævnt her i tråden. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 21:57

Nicolaj Thomasen:
Man skal også tænke over, at hvis linket med ankerteksten "tilbage til forsiden", er det link til forsiden, som Google læser først på hver underside, så får man ikke noget værdi ud af at have et link til forsiden med ankerteksten "bedste frisører i Esbjerg", længere nede på de sider.

Nemlig. Så er det f.eks. smart at have et link endnu højere oppe end ens menu.  ;-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)