Ja jeg er også selvlært i alt hvad jeg kan, og jeg startede også for rigtig mange år siden.... man begynder ligefrem at føle sig gammel :) men jeg sidder stadig til sent hver dag, og står tidligt op hver dag fordi jeg har en lille søn som jo har det med at vække sine forældre :)
Uanset hvad man skal lære, så kan den bedste lærermester ikke gøre en dygtig, hvis man ikke er indstillet på også at være "selvlært". Du kan blive dygtig til det hele selv, men du kan spare en del tid ved at lytte til dem der er dygtige i forvejen. Erfaring er dog vejen frem. Det kan jeg se med mit hjemmesideprojekt. Jeg fik nogle overraskelser undervejs, og så har jeg lært af det.
Ja jeg er også selvlært i alt hvad jeg kan, og jeg startede også for rigtig mange år siden.... man begynder ligefrem at føle sig gammel :) men jeg sidder stadig til sent hver dag, og står tidligt op hver dag fordi jeg har en lille søn som jo har det med at vække sine forældre :)
Uanset hvad man skal lære, så kan den bedste lærermester ikke gøre en dygtig, hvis man ikke er indstillet på også at være "selvlært". Du kan blive dygtig til det hele selv, men du kan spare en del tid ved at lytte til dem der er dygtige i forvejen. Erfaring er dog vejen frem. Det kan jeg se med mit hjemmesideprojekt. Jeg fik nogle overraskelser undervejs, og så har jeg lært af det.
Det er korrekt, og jeg må sige at jeg gennem de mange år jeg har brugt på at udvikle mit SEOCMS, er jeg stødt på rigtig mange ting, ikke kun fordi jeg tester rigtig mange SEO ting, men også fordi jeg hele tiden vil finde på nye, bedre og endnu mere SEO venlige måder at gøre tingene på.
Udfordre man ikke sig selv, inden for alle brancher, ja så lærer man ikke noget nyt og man kommer heller ikke så langt.
og det er også selvom man mener at man ved rigtig meget eller mere end andre om et emne.
Mht SEO, så har "Michaels hjemmeside" ikke længere kun 1.pladsen - men også 2. pladsen. Det er sgu godt gået - og det er ikke mange dage siden den lå som nr 8.
Og så på hans fødselsdag. Så tre gange tillykke og leve herfra, Michael
hvordan tjekker du resultaterne? Jeg bruger Google Chrome og trykker Ctrl, Shift og N på samme tid. Her er han stadigvæk 1 og 2 til aften. Selvfølgelig efter Google Places :-)