I øvrigt er det jo "dig" der ligger nr. 1 på "frisør Esbjerg" i løbet af ganske få dage, så jeg ville ikke kigge så meget på hvad dem der lå som nr 1 før har gjort :-)
Jo, jo...men derfor er der jo ingen grund til at lægge sig på sofaen og slå mave. ;-)
Nu bliver det så en smule pinligt. Fandt jo domænerne på netnationen.dk og der skrev de ingen PR for de 2 domæner. Tjekkede kun de 2 ét andet sted, som også sagde ingen PR. Nu har jeg så være andre steder, der rigtig nok siger PR3.
Så, du har helt ret...jeg tjekkede forkert!
Jep, jeg fandt det også der, men jeg tjekkede så alle domænerne via firefox og plugin "live http headers" kan anbefales at bruge den metode, da man får det rigtige billede af det.
Og når man tjekker domæner med ÆØÅ i for pagerank, skal man bruge deres grimme domæne, som du også kan finde på netnationen i højre side hvor der står data om domænet.
Michael S. Nielsen:
Smart! Vil det have samme effekt, hvis man har en 404 side, der meta redirecter til f.eks. ens forside? Altså bortset fra, at det så ikke bliver fordelt ud så smart som i dit system...
Åh, nu tror jeg ved hvorfor PR måske er ikke-tidssvarende på nogle domæner på eksempelvis Netnationen. URL'en til at få adgang til PR blev ændret for kort tid siden, så derfor var der ingen PR tjekkere, der virkede før de fik ændret den URL.
Jeg har nu tjekket alle domænerne, og de er alle 301 redirect. og de har alle PR3. Som nævnt afspejler PR jo den side de bliver redirected til.
Så er det fordi det website Michael fandt PR på ikke er helt opdateret. Mysteriet er vist løst, tak for det :-)
Nej det handler nok mere om at det blev tjekket forkert. Langt de fleste sites hvor man kan tjekke PR, er opdateret, da de bruger samme kilde til at tjekke den.
HAHA! :-D Men nu ved du hvor du finder den bedste opskrift, så kan vi konkurrere om hvem af os, der tager de bedste billeder af retten. ...okay, nej. trækker i land. Ved godt jeg ikke har en chance i en fotokonkurrence der :-D
Nej det handler nok mere om at det blev tjekket forkert. Langt de fleste sites hvor man kan tjekke PR, er opdateret, da de bruger samme kilde til at tjekke den.
Haha - ja, når du skriver det, så tror jeg på det. Du har virkeligt styr på teknik og SEO facts :-)
Jeg må have nærlæst den del i morgen. Pt er jeg mest i hygge, mad og video-tanker - med SEO for sjov.
Haha - ja, når du skriver det, så tror jeg på det. Du har virkeligt styr på teknik og SEO facts :-)
Jeg må have nærlæst den del i morgen. Pt er jeg mest i hygge, mad og video-tanker - med SEO for sjov.
Ja det kan jeg forstå du er :) jeg er nok mere typen der slapper af med arbejde og selvfølgelig vejledning fx her på amino :)
meeeen en god film skal man ikke kimse af, har selv 500 af slagsen, så måske man skulle sætte en på :)
Ja det kan jeg forstå du er :) jeg er nok mere typen der slapper af med arbejde og selvfølgelig vejledning fx her på amino :)
meeeen en god film skal man ikke kimse af, har selv 500 af slagsen, så måske man skulle sætte en på :)
Det var slet ikke meningen jeg skulle have lært SEO, men det er også sjovt og afstressende for mig at læse og skrive om SEO herinde. Det var også den måde jeg begyndte at lave hjemmesider. Jeg begyndte at komme sent hjem fordi jeg var optaget af at arbejde på min første hjemmeside. Det er mange år siden :-)
Det var slet ikke meningen jeg skulle have lært SEO, men det er også sjovt og afstressende for mig at læse og skrive om SEO herinde. Det var også den måde jeg begyndte at lave hjemmesider. Jeg begyndte at komme sent hjem fordi jeg var optaget af at arbejde på min første hjemmeside. Det er mange år siden :-)
Ja jeg er også selvlært i alt hvad jeg kan, og jeg startede også for rigtig mange år siden.... man begynder ligefrem at føle sig gammel :) men jeg sidder stadig til sent hver dag, og står tidligt op hver dag fordi jeg har en lille søn som jo har det med at vække sine forældre :)