Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et webhotel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

O'Høj Aminoer!

Jeg ville høre om i/du kan anbefale en hostmaster til mit website?

Her er de krav jeg har:

- Det skal være billigt at hoste (pris pr måned)

- Fri trafik eller en del trafik så siden ikke crasher

- PHP safe mode slået fra

- Mulighed for at skjule ens personlig data fra sider, såsom http://whois.domaintools.com

Håber i kan hjælpe!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

www.Gigahost.dk fungerede ganske udemærket for os, dog manglede der noget som gjorde vi måtte skifte til egen server, men ellers ganske udemærket :-)

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:29

Izum Web

Nørregade 77-79, 2. Sal
5000,Odense C
Tlf. +45 71 23 12 39
E-mail: info@izumweb.dk

Åbningstider

Mandag - Fredag: 09:00-16:00
Lørdag: 10:00-14:00 (Kun for support)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:40

Har en liste på min linkportal, der kan du se hvilke der har fået flest hits.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:44

shopman2011:
- Det skal være billigt at hoste (pris pr måned)

- Fri trafik eller en del trafik så siden ikke crasher

De behov, du oplyser er meget svævende, synes jeg. Der findes jo mange "billige webhoteller" i forskellige prislag, men det afhænger altid af, hvad man mener med "billigt". Hvad er billigt for dig?

Flere webhosts går over til "afgrænset trafik" i stedet for "fri trafik", som i nogle tilfælde kan være vildledende, hvis man nærlæser forretningsbetingelserne. De fleste udbydere af webhoteller med afgrænset trafik inkluderer en månedlig trafikmængde, som passer til langt de fleste hjemmesiders behov - det er altid en god idé, at undersøge opgraderingsmulighederne hos en webhost, før du køber, så du eksempelvis kan se om der er mulighed for at tilkøbe mere trafik, mere diskplads osv.

PHP safe mode er efterhånden ved at være et udtjent begreb, da flere og flere webhosts allerede har opgraderet til PHP 5.3, hvor safe mode ikke længere er nødvendigt.

Der er rigtig mange faldgrubber, når man skal købe et nyt webhotel, men hvis du går systematisk frem og gør dig de rigtige overvejelser, så er det lettere at identificere det webhotel, som er optimalt til dig og dine behov, inden købet.

Jeg har skrevet en guide om, hvordan man finder det optimale webhotel, som jeg tror kan hjælpe dig til at finde mere præcist ud af, hvilke behov dit webhotel skal kunne dække. Guiden kommer også ind på nogle af de faldgrubber og blindgyder, du kan støde på, når du skal vælge et webhotel.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 18:49

Hej

Jeg selv benytter MLHosting.dk, og er fuldt ud tilfreds med dem. Og de kan sagtens match dine ønsker

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:09

shopman2011:

Velkommen til 2011 ... du har et _seriøst_ problem med dit website. 

Udover det vil jeg anbefale dig Surf-Town, det er et af de eneste discount webhoteller der tager deres kunder seriøst :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Jeg har været en stor del af danske webhoteller igennem (det kan du læse om her: Vejen til et hurtigt webhotel).

Pt. ligger mine sites, der trækker mellem 1.000 og 5.000 unikke daglige besøgende trygt og hurtigt på et pro-webhotel fra Meebox. Begyndt evt. med deres billige hoteller, så kan du altid opgradere senere, når/hvis behovet opstår.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

shopman2011:

- Mulighed for at skjule ens personlig data fra sider, såsom http://whois.domaintools.com

Nu ved jeg ikke hvilket domæne du vil anvende, men med .dk-domæner er det kun muligt at skujle personlige data hvis du er navne og addresse beskyttet i CPR registret. Læs mere her: https://www.dk-hostmaster.dk/lovstof-regler/persondatapolitik/politik-om-personlige-oplysninger/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)