Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel eller 50% med rabatkode

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter:

der er ubegrænset trafik

vender lige tilbage til alle de andre kommentarer i morgen, har lidt travlt idag.

Jeg kunne se i havde ændret fra 30GB trafik om måneden til fri trafik  , men vis sider har meget trafik vil det da ikke påvirke din service på de andre sider der ligger på samme server ellers skal du næsten give nogle egen server og andre de kan dele en server i flere web hoteller 

jeg tror dog også i starten folk ligger små sider der man skal jo ligge kende jeres service op tid og alt andet det går tid at få op bygget en høj tillid at man levere service til store sider 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fandt ud af at trafikken ikke er speciel interessandt mere for den har jeg nok af til rådighed, men det er derimod ikke uvæsentlig om folk bruger alt CPU på maskinen, så et site som virkeligt bruger CPU meget kan gøre livet surt for andre brugere på samme server så de får en dårlig oplevelse.

nå men jeg vender lige tilbage til tråden i morgen Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 07:35

Lundsby:

Hej Peter

Det er da skidt at hører at salget har været skuffende! Måske er det målgruppen private der er forkert, det er mit indtryk at erhvervsdrivende er noget mere villige til at få pengene op af lommen.

Jeg syntes det er mest sjovt at levere hosting til den private del, så det er den del jeg vil koncentrere mig om og det er mit indtryk at hvis priserne er super gode så er det nemmest at flytte de private. Med erhverv skal der nogle andre ting til som jeg ikke vil komme ind på her, men det er mere ressourcekrævende for den lille virksomhed at gå igang med den del har jeg erfaret. Desværre er den private del nok ramt i øjeblikket af tilbageholdenhed pga, den afmatning der har været med faldende privatforbrug. Mit salg er igen stigende igen, så det svinger åbenbart rigtig meget i det private segment.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 07:43

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Peter du skal bare finde noget der er unikt! Vi lancerede billige domæner og 50 mb gratis webhotel - det var virkeligt noget som folk lagde mærke til... De første måneder solgte vi ikke andet, men det satte rygterne igang, og folk begyndte at lægge mærke til os, anbefale os - og så begyndte vi med at sælge mange webhoteller til de 10 kr/måned inkl moms, forudbetalt 12 mdr. 

Men det er meget op og ned i antal ordre.. De dårlige dage, har vi nok 10-20 ordre.. De bedste dag var lige omkring 150 på et døgn. Men det svinger op og ned uden noget konkrekt mynster i vores sammenhæng. 

Også på design delen ofrede vi lidt ressourcer i starten, og det hjalp mht troværdigheden.. Vil skyde på at 25-30% af vores kunder har et CVR nr :-)

Men vi har også fået en del tæsk.. Og det er vi ved at samle op på og lancere en ny og forbedret version - som meget snart kommer :-)

Så prøv at finde noget unikt, og så knokel! :-) Jeg ser dig ikke som konkurrent - men som en medspiller til at vise at man ikke behøver så sløve sider, som One m.m. tilbyder :-) 

Så du kan altid smide en mail, hvis du får brug for et godt råd :-)

Det er spændende det du skriver her, jeg har overvejet en gratisdel og jeg oplever også at salget svinger en del.

Vil holde fast i de super lave priser og så se om ikke jeg kommer op i volumen, der er kommet rigtig mange ordre her de sidste par dage og jeg tror måske det hænger lidt sammen med at de private har fået børnepenge, men det er ikke noget jeg kan sige med sikkerhed.

Jeg satser mest på den private del, men det er fint der også kommer erhverv med hvis de kan bruge det samme produkt så er det helt ok og det er så lille en del som er reelle virksomheder ;-)

Nej jeg ser ikke os som konkurrenter, ikke direkte, det er ikke så meget fra de andre billige udbydere jeg vinder kunder medmindre de ikke har stabiliteten iorden så kan det ikke betale sig for folk at flytte fra den del, men jeg oplever en del private som flytter fra steder som surftown og dandomain hvilket er ret interessandt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40

Peter:

Det er spændende det du skriver her, jeg har overvejet en gratisdel og jeg oplever også at salget svinger en del.

Vil holde fast i de super lave priser og så se om ikke jeg kommer op i volumen, der er kommet rigtig mange ordre her de sidste par dage og jeg tror måske det hænger lidt sammen med at de private har fået børnepenge, men det er ikke noget jeg kan sige med sikkerhed.

Jeg satser mest på den private del, men det er fint der også kommer erhverv med hvis de kan bruge det samme produkt så er det helt ok og det er så lille en del som er reelle virksomheder ;-)

Nej jeg ser ikke os som konkurrenter, ikke direkte, det er ikke så meget fra de andre billige udbydere jeg vinder kunder medmindre de ikke har stabiliteten iorden så kan det ikke betale sig for folk at flytte fra den del, men jeg oplever en del private som flytter fra steder som surftown og dandomain hvilket er ret interessandt.

Vil skyde på at 30-40% af dem der flytter deres dk-domæner til os, kommer fra one.com :-) Kan være det bare er et tilfælde - men det er helt klart dem vi får flest fra :-)

Private, mindre erhverv og iværksættere generelt, vil fint kunne bruge de billig produkter både du og vi har.. Så det er ikke en skam at satse på det :-)

Børnepenge, regnvejr og andre begivenheder skal udnyttes.. Hvis du har lagt mærke til det, så kan jeg kun finde på at lave kampagner, hvis vejret er trist, dårligt, koldt - og at der ikke sker noget større der kan fange min målgruppes interesse.. Fordi så er man sikker på at få folk ind :-)

Selvom vi tilbyder et gratis webhotel, så koster det os intet i praksis.. Vi er rigtigt meget overkapasitet på vores servere, som vi ligeså godt kan bruge fornuftigt. Jeg troede det krævede meget kraftige servere at drive webhoteller, men jeg er da blevet klogere :-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 08:53

Ok, ja det er med at få folk ind og der er kampagnerne gode.

Ja hvis kundernes brug af webhotellet ellers er normalt til en blog eller en almindelig hjemmeside så kræver det ikke ret meget af servene og så kan man have rigtig mange uden det giver problemer og det er også den slags kunder som er mest interessandt. Det er ikke godt hvis der kommer en forbi som snupper alle ressourcer på en server, det sker dog heldigvis meget sjældent.

Overkapacitet har jeg også en del af og det kan da godt være en god ide at tilbyde et lille gratis webhotel på 50 MB, så kan kunderne bruge det som det er eller opgradere.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:33

Jeg har regnet lidt på det og hvis jeg skal holde de lave priser på det billigste produkt så giver det ikke mening for mig at tilbyde et gratis webhotel, så det vil jeg ikke gøre.

Så jeg vil satse på at de fleste vil betale de 45 kr. om året det koster at have et webhotel.

Men der vil være rabatter det første år til aminoer, hvad det bliver ved jeg ikke, men jeg vil ikke fortsætte med gratis kampagner efter den 1. november.

Så det er sidste chance med hensyn til at få 100% rabat det første år på webhotellet for aminoer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 11:56

Jeg vil helt klart benytte mig af tilbuddet når jeg kommer hjem fra ferie senere i dag!

Det næste års tid skal alligevel bruges på at få opbygget mit projekt, så der vil ikke komme det store trafik alligevel. Så det her tilbud kommer lige på det rette tidspunkt :).

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 12:39

Hej Peter!

Tak for tilbuddet. Jeg har gjort brug af det og thumbs up for at tilbyde 100% rabat. Big Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:39

Tak, jeg ser frem til en ordre fra dig Smile

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)