Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel eller 50% med rabatkode

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover gratister her fra forumet så har salget været utroligt skuffende Sad ser ud til de private holder på pengene for tiden, domæner køber de ikke.

Nå men det er vigtigt for mig at det er klart at dette tilbud IKKE er der efter den 1 november.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:25

Hej Peter

Det er da skidt at hører at salget har været skuffende! Måske er det målgruppen private der er forkert, det er mit indtryk at erhvervsdrivende er noget mere villige til at få pengene op af lommen.

Kan du sige noget om hvor man gratister du har fået herfra Amino, bare sådan cirka. ? er det over 100 ?

Grunden til jeg spørger, er at vi går live med vores CloudSprout i November. Her er også gratis version, som vi forventer os rigtigt meget af, basalt set burde den være nok til de fleste Amino virksomheders website.

Vi går Live internationalt, men har ingen anelse om hvor mange vi kan regne med kommer på! Så dine erfaringer vil kunne hjælpe os meget!

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lundsby

Ja det kan godt være, men med en lille enkeltmandsvirksomhed som min så er det utroligt svært at sælge til erhverv da de gerne vil have en masse garantier.

Dog er det muligt hvis man tilbyder det gratis har jeg fundet ud af, så er der mange som måske er iværksættere der gerne vil være med, men det er mit indtryk det mest bliver brugt privat og at mange her på amino er private som ikke har virksomhed.

Det har givet ca. 200 kunder og jeg vil mene at ca. 50% af dem bruger deres webhotel aktivt til et website mest privat.

Der har været en del falske oprettelser og en del som ikke betalte deres domæner, men det er selvfølglig min egen skyld når jeg vælger at oprette domænet før jeg ser deres bankoverførsel.

Har lige gennemgået stort set alle webhotellerne idag for at se hvad der ligger på deres hjemmesider og der er meget som er useriøst og ikke ligner skyggen af iværksætteri.

Der er dog også en håndfuld seriøse virksomheder imellem som har oprettet, måske 10 - 20 stk. som måske kan blive gode kunder til næste år.

Jeg vil ikke kalde det en success, men jeg er da glad for de kunder der er kommet her fra amino, jeg har da ikke fortrudt, men jeg havde måske forventet nogle flere rigtige iværksættere.

Tror også der er en del som bare googler rabatkoden og slet ikke er aminoer, det er ikke til at gennemskue.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:04

Jeg har bestilt et domæne, og foretaget en bankoverførsel. Hvor lang tid går der, før man modtager oplysninger omkring FTP, mysql m.v.?

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:32

Det er lidt forskelligt, men der kan gå en times tid eller 2 mellem oprettelserne, det skyldes at jeg godkender alle nye ordre manuelt for at undgå falske bestillinger.

Jeg har lige godkendt din ordre, så mit system har nu dannet en loginmail til dig

Der kommer en mail omkring godkendelse af domænet fra dk-hostmaster inden for de næste par timer, domænet er bestilt.

Tak for ordren Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:55

jeg bliver der i hvert fald til næste år og jeg må sige din oprettelse gik hurtigt uden nogle problemer 

super service som iværksættere er det simpelthen super godt gået den gode service Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter du skal bare finde noget der er unikt! Vi lancerede billige domæner og 50 mb gratis webhotel - det var virkeligt noget som folk lagde mærke til... De første måneder solgte vi ikke andet, men det satte rygterne igang, og folk begyndte at lægge mærke til os, anbefale os - og så begyndte vi med at sælge mange webhoteller til de 10 kr/måned inkl moms, forudbetalt 12 mdr. 

Men det er meget op og ned i antal ordre.. De dårlige dage, har vi nok 10-20 ordre.. De bedste dag var lige omkring 150 på et døgn. Men det svinger op og ned uden noget konkrekt mynster i vores sammenhæng. 

Også på design delen ofrede vi lidt ressourcer i starten, og det hjalp mht troværdigheden.. Vil skyde på at 25-30% af vores kunder har et CVR nr :-)

Men vi har også fået en del tæsk.. Og det er vi ved at samle op på og lancere en ny og forbedret version - som meget snart kommer :-)

Så prøv at finde noget unikt, og så knokel! :-) Jeg ser dig ikke som konkurrent - men som en medspiller til at vise at man ikke behøver så sløve sider, som One m.m. tilbyder :-) 

Så du kan altid smide en mail, hvis du får brug for et godt råd :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:10

Peter:

Jeg vil ikke kalde det en success, men jeg er da glad for de kunder der er kommet her fra amino, jeg har da ikke fortrudt, men jeg havde måske forventet nogle flere rigtige iværksættere.

Tror også der er en del som bare googler rabatkoden og slet ikke er aminoer, det er ikke til at gennemskue.

Måske kunne det betale dig at lave en markedsanalyse. Fordi man tilbyder gratis ting, er det sjældent at det giver andet en masse omtale, på sigt vil du nok kunne tjene lidt på det. Har du tænkt på du bare alligevel blot flytter på nogle af dem, der gflytter for at spare 1 kr her og der? Der er ikke mange penge i dem

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 13:12

Kan ikke rigtigt finde noget mht. trafik - hvad tilbyder du der? :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:22

der er ubegrænset trafik

vender lige tilbage til alle de andre kommentarer i morgen, har lidt travlt idag.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)