Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til gennemarbejdet forretningskoncept med stort potentiale

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Som med stort set alle andre koncepter på internettet er det ikke muligt at beskytte det retligt mod efterligninger. Andre vil derfor have mulighed for at kopier konceptet og hvis det bliver den succes jeg håber på, vil det formentlig også ske. Det samme er jo sket for succesfulde koncepter som Justeat, DBA og Dating.dk. og oftest viser det sig at der er plads i markedet til mere end en spiller og at det er svært at overtage rollen som markedsleder når den først er skabt.

Måden at imødekomme efterligninger på, er i mine øjne at sørge for at have gjort sit forarbejde godt nok, så når man lancere er det med det bedst mulige produkt og setup, at udnytte det vindue du har som den første i markedet til at få etableret dig og skabt en ”markedsleder rolle”, og endelig ved at forsætte med at udvikle konceptet og udnytte at det er én selv, der er den innovative og de andre, der kopier/er et skridt bagefter.

Netop for at udnytte perioden fra lancering til at andre kan nå at lave en efterligning, søger jeg kapital, der giver mig mulighed for at gå bredt ud når konceptet skal lanceres.

Mvh Kim

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)