Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til gennemarbejdet forretningskoncept med stort potentiale

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Investor søges til opstartsprojekt

Personen bag

Mit navn er Kim Lauritsen. Jeg er 33 år gammel, uddannet jurist og har herudover mere end 10 års erfaring med salg og salgsledelse i større virksomheder som Cybercity, BRFKredit og JP/Politikens Hus. På nuværende tidspunkt arbejder jeg som M&A rådgiver i et mellemstort Corporate Finance hus i København med ansvaret for et konkret forretningsområde. 

Jeg arbejder på at lancere et nyt online koncept i Danmark og senere internationalt. Konceptet retter sig mod et forretningsområde, som jeg har stor erfaring inden for. Et forretningsområde hvor der årligt bliver omsat for adskillige milliarder alene i Danmark.

Jeg er naturligvis indstillet på at ”have hånden på kogepladen” ved at opsige min nuværende stilling og kaste mig over projektet fuldtid og naturligvis ved selv at investere mine egne penge i projektet. På nuværende tidspunkt er det dog ikke mere end ca. DKK 50.000. Disse vil i først og fremmest gå til indkøb af  nødvendigt hardware, software mm. Herudover allokeres resten til markedsføringstiltag.

Konceptet

Det bærende element i forretningskonceptet er et online værktøj, der hovedsageligt består af en onlinehandelsplatform, hvor virksomheder kan sætte deres behov for en specifik "service" i udbud, så leverandørerne af denne "service" kan byde ind på opgaven og løbende ændre deres bud i takt med at andre underbyder dem. Budene vil bestå af mere end blot pris, hvorfor der skal være mulighed for at ændre mere end en af faktorerne i buddet. Det er målsætningen at hjemmesiden bliver et værktøj som brugerne benytter ofte, hvis ikke dagligt.