Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Is smoothie+!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

På sådan en dejlig mandag i min ferie, ville jeg prøve noget nyt! Jeg gik ud i fryseren tog nogle blåbær, vanilje is. Jeg gik ind for at putte det i blenderen, og tilsatte så noget appelsin juice. Blendede det, og fik en tung masse som ikke var så tynd som smoothie men lidt is agtig også! Det smager fremragende! Ved ikke om der er andre der har prøvet det før, men syntes aldrig jeg har set det nogle steder... Bare lige en lille mandags ting som i kunne prøve når i kom hjem eller noget... Man kunne os tilsætte annanas, jordbær, hindbær og lign ting?! Jeg puttede det i et glas og spiste det med en ske?

- Det kunne også være en ide til ejerene af forskellige cafe'er eller noget?

- Mads

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke noget bedre end is! Jeg vil have lavet en hjemmeside med opskrifter på is

Her er lige en let en:

Overtræk nogle bananskiver med mørk chokolade og læg det i fryseren indtil de er frosne. Det smager helt vildt godt.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05

Gita Street:

Der er ikke noget bedre end is! Jeg vil have lavet en hjemmeside med opskrifter på is

Her er lige en let en:

Betræk nogle bananskiver med mørk chokolade og læg det i fryseren indtil de er frosne. Det smager helt vildt godt.  

super Mørk Chokolade er også sundt , især det uden fedt i og bananer er også sundt det giver energi , frugt er altid sundt og vis oveni smager godt er det endnu bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:25

Skide genialt, jeg foreslår dig navnet Milkshake!

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:45

Det virker bekendt :) men nok ikke så god idé hvis man ligger syg i sengen.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:50

Jamen har tænkt smoothie, milkshake og stuff like that?!

Men det er for tyndt?

Der er heller ingen yoghurt i, eller noget?

Prøvede mig bare frem her idag, det smager vildt godt og er rigtig forfriskende!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:52

Jeg arbejdede på en café for et års tid tiden. Vi brugte sjældent is, når der skulle laves smoothie, men det var uden tvivl nogle af de ting, vi solgte mest af i løbet af sommeren.

En aften skulle jeg forberede nogle hyggelige drikkevarer i forbindelse med en privat sammenkomst, og der blev frosne bær og frugter kombineret med jordbær-is og en sjat vodka; Det fungerede ganske udemærket! Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)