Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julehjælp - vil du være med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig skrevet en artikel om, at der er flere og flere fattige børn i Danmark - samtidig er der så mange, der søger julehælp, at de forskellige organisationer har svært ved at følge med.

Derfor har vi besluttet, at vi vil forsøge at hjælpe de børn, der kan se frem til en sølle jul i vores område.

Konceptet er enkelt - de der har brug for hjælp kontakter os, med ønskelister til deres børn - og de der har overskud til at hjælpe, sender os en gave målrettet til en bestemt aldersgruppe og evt køn - og så gør vi en indsats for at få de to ting til at matche så godt som muligt.

Indsatsen bliver markedsført på vores netavis Syddjurs.nu - og på en ny facebookside, der er ved at blive oprettet.

Netavisen bidrager selv med:

Arbejdskraft, administration og markedsføring

Udkørsel med gaver på hele Djursland kort før jul

Afhentning af gaver i lokalområdet

1000 kroner til julegaver 

og endelig laver vi en stor bannerannonce med logoer fra samtlige sponsorer af ikke privat karakter, der vil blive vist på vores side fra 1. november og frem til jul - altså godt 80.000 bannervisninger.

De familier, der har brug for hjælp skal ikke godtgøre deres behov med årsopgørelser mv - så JA der vil være mulighed for at udnytte systemet, men vi håber og tror, at folk vil have samvittighed nok til at lade hjælpen komme de til gode, der virkelig har brug for den.

Har nogen lyst til at sponsorere en gave, så giv endelig lyd fra Jer.

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:01
Kanont initiativ :) jeg vil gerne donere lidt gaver hvis du sender en pb med adresse.

Mvh Rasmus
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:03

Den er på vej :)

Og tak :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:53

Hov - du skal lige huske at sende en mail med dit firmalogo til jul@syddjurs.nu så du kan komme med på vores julehjælpsbanner :)

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:20

Fantastisk idé - der er en mail på vej fra mig :)

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:56

Hold kæft et godt initiativ rigtig mange skuldre klap her fra. 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:15

Tak Mick 

Vi har også allerede fået en del ønskelister.

Børnene er fra  6 mdr til 14 år - så hvis nogen har lyst til at bidrage ville det være fantastisk - Små  ting tæller også :)

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:26

Hvordan går det med projektet?

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:14

Det går rigtig fint - der er en der har tilbudt at lave en facebooklandingpage til er virkelig fordelagtig pris - så det er jo super dejligt - jeg vad dog ikke lige, hvor langt han er i processen, så jeg krydser fingre, for han mener det alvorligt.

Ø*nskelister har vi allerede fået ti af - fra folk der virkelig har brug for hjælp - så hvis nogen har lyst til at hjælpe, så giv endelig lyd - jeg garanterer, at jeg vil gøre en ihærdig indsats for at markedsføre projektet - og dermed også eventuelle sponsorer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i tjekker op på om de folk, der henvender sig har et behov.

/Kenneth

Ps. Elllers godt initiativ.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)