Kenneth - vi tjekker som skrevet ovenfor ikke deres årsopgørelser mv -men vælger at tro på folk. Når en pige siger hun er enlig mor til fire og ikke kan finde et arbejde, så tror vi selvfølgelig på hende - ellers skulle vi både tjekke årsopgørelser og finde ud af om hun nu også står til rådighed for arbejdsmarkedet - og det er jo fuldstændigt urealistiskt at gennemføre. Så om man har behov for hjælp må være op til folks gode julesamvittighed :) Indtil videre kender jeg eller kender nogen der kender de der har meldt sig, så jeg ved at det er folk, der virkelig har brug for hjælpen - men formentlig når det jo på et tidspunkt ud på et niveau, hvor jeg ikke længere kan være sikker - men når de melder sig, siger de jo samtidig ja til at få besøg af os - så bor de i store villaer ville jeg nok gennemskue det;) |
Majbritt Jacobsen:Kenneth - vi tjekker som skrevet ovenfor ikke deres årsopgørelser mv -men vælger at tro på folk. Når en pige siger hun er enlig mor til fire og ikke kan finde et arbejde, så tror vi selvfølgelig på hende - ellers skulle vi både tjekke årsopgørelser og finde ud af om hun nu også står til rådighed for arbejdsmarkedet - og det er jo fuldstændigt urealistiskt at gennemføre.
Så om man har behov for hjælp må være op til folks gode julesamvittighed :) Indtil videre kender jeg eller kender nogen der kender de der har meldt sig, så jeg ved at det er folk, der virkelig har brug for hjælpen - men formentlig når det jo på et tidspunkt ud på et niveau, hvor jeg ikke længere kan være sikker - men når de melder sig, siger de jo samtidig ja til at få besøg af os - så bor de i store villaer ville jeg nok gennemskue det;)
Hej
Tak for svaret. Og ja, selvfølgelig kan jeg følge dig i mange ting her.
/Kenneth