Jeg har i et halvt års tid haft en webshop med en unik vinkel som et lille hobbyprojekt, og pga. overraskende godt salg har min samarbejdspartner og jeg valgt at vi nu giver den en seriøs skalle. Vi vil derfor købe en række produkter hjem (legetøjsbranchen). Problemet er at fordi vi har en lidt speciel webshop kan vi ikke bare tage fat i en standard grossist og købe en række standardprodukter, eftersom det ødelægger hele konceptet. Vi har fundet en række produkter i England og Tyskland hos forskellige grossister. Lige nu er der tale om ca. 3 forskellige grossister i hver land. Det stiger nok, og det kan godt tænkes der kommer nogle produkter fra USA også - jeg er bare meget ked af det enorme udgifter ved import (transport + told) Hvordan får vi billigst transporteret disse ting hjem hjem? Hvordan arrangerer man en konsolideret transport - hvis det er billigere? Hvad gør andre webshop ejere i en lignende situation? |
Tja, jeg er absolut ikke den rigtige at spørge, men jeg har også nogle ting liggende i USA- nu venter jeg på at det bliver hentet- og ja, det koster mange penge i transport, men alternativt vil være for mig, at hente alle de mærker som andre har- så ja, jeg er nød til at give det, der koster at få fragtet det hjem!
Men jeg holder lige øje med dit indlæg, det kan være, at nogen har god råd :-)