Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.gov og .edu hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino.dk

Nogle herinde som kan fortælle mig hvad .gov og .edu er? og hvordan man bruger ?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:10

f.eks "http://sci.rutgers.edu/" hvad gør man med linket? opretter man bruger profile derinde og laver en post eller hvordan?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:20

Har du fundet en af de gamle backlink lister med .gov og .edu domæner? Smile

Men de af dem hvor der er åbent opretter du typisk profiler og derigennem laver links, ellers så skal du nok lave comments. Det varierer en del og afhænger af listen du har fundet. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22

Hey main jeg sys ikke du skal prøve at spamme på det der forum det ender med at de blokerer alle danskere Vha. ip blocking, og de opdager det med det samme, Tro mig har prøvet at høste den guld kalv.

Jeg har nogle meget smartere metoder til at finde de der .edu og .gov links, som jeg beskriver i min bog "Nuclear power seo" som nok snart udkommer hvis jeg dog bare kunne få taget mig sammen til at skrive den færdig.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:23

.gov er et domæne forbeholdt den amerikanske stat

.edu er forbeholdt videregående undervisningsinstitutioner f.eks. universiteter men igen kun amerikanske

Du kan ikke få et .gov og sandsynligvis ikke et .edu

Nu ved jeg ikke hvad du mener med hvordan man bruger dem. De bruges som alle andre adresser eks. kan du skrive usa.gov og så får du den amerikanske version af borger.dk :)

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AP:
Nogle herinde som kan fortælle mig hvad .gov og .edu er?

.gov og .edu er toplevel domæner på samme måde som .dk og .com er det.

Som privatperson kan du dog ikke registere domæner under disse TLD'er.

AP:
og hvordan man bruger ?

Jeg kan se på dit efterfølgende spørgsmål, at du vist tænker i linkbuilding baner.

Et link fra et .edu domæne er ligesom ethvert andet link godt.

Men måske det ville være mere relevant at finde en hjemmeside eller debatforum, som har bare marginal kobling til din egen hjemmeside (jeg formoder ikke at din hjemmeside er relateret til skader på rygmarven?).

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:52

Hejsa

Jeg håber dette kan hjælpe lidt:

Måden hvorpå du kan få links fra en .gov (government) eller .edu (education) er blandt andet denne medtode, som efter min mening klart er den smarteste, letteste og mindst brugte.

Du taster først google.dk i din browser, herefter laver du en søgning der ser således ud:

wiki inurl:/groups/ site:.edu (her kan du skrive emnet) fxwiki inurl:/groups/ site:.edu broadband - såfremt du gerne vil have dit link fra et .edu site med relation til bredbånd... 

Nu får du vist en række hjemmesider som alle sammen er .edu - klik på en af hjemmesiderne og så får du 2 valgmuligheder som er interessante: du kan enten tilføje en ny post ved at klikke på "+" eller du kan redigere i posten (blackhat warning) ved at klikke på "rediger" - her kan du så indsætte tekst og links og wupti, du har det link på hvad jeg vurdere at tage 2 min. 

Der er dog ca. 20% af søgeresultaterne som er password beskyttet - men dem lære man hurtigt at se igennem!

Håber det hjælper... og btw! .edu links rocker stadig for vildt! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42

Troels Kjems:

Jeg kan se på dit efterfølgende spørgsmål, at du vist tænker i linkbuilding baner.

Et link fra et .edu domæne er ligesom ethvert andet link godt.

Ja .edu og .gov links er da ik væsentlig bedre end andre links længere? Det var da kun tidligere, at der var mere link juice i dem? Eller husker jeg helt forkert?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45

Det giver meste hvor det er relevante steder 

Steder hvor folk ønsker ens links er også bedste 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)