Det er vigtigt med tekst på en hjemmeside. Ikke kun for Google, men også så de besøgende har noget at læse. Jeg har derfor valgt, i forbindelse med efterårsferien, at skrive 10 artikler til 50kr stk.
kender jeg for godt , har selv fået et par gange nogle ikke brug bar artikler omkring mit stripper emme
jeg går ikke op i søgeord optimering men den ser siden køber og bestiller en stripper
hvad vis de ikke er gode nok selv ved nummer 2 gange skrevet noget ?
tjææ hvad nu hvis man bestiller en stripper og er ikke tilfreds med hende efter 10 minutter og så derfor få en ny stripper og hvad så hvis man heller ikke er tilfreds med hende efter 10 minutter ?
kender jeg for godt , har selv fået et par gange nogle ikke brug bar artikler omkring mit stripper emme
jeg går ikke op i søgeord optimering men den ser siden køber og bestiller en stripper
hvad vis de ikke er gode nok selv ved nummer 2 gange skrevet noget ?
tjææ hvad nu hvis man bestiller en stripper og er ikke tilfreds med hende efter 10 minutter og så derfor få en ny stripper og hvad så hvis man heller ikke er tilfreds med hende efter 10 minutter ?
Man skal læse vores strip betingelser på vores side den videre formidler en masse viden før du booker en stripper
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En ting er sikkert, jeg lader ikke folk betale for noget som de ikke synes om.
Samme her , dog skal folk overholde vores booking betingelser før de overhovedet kan klage over vores stripper
Men ved emmet er svært , derved skal kommutation være der imellem os, for der er mange der tager emmet let , grunden er dog meste fordi folk nok tager emmet lidt let over
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er alle 10 bestilt. Jeg åbner måske en ny runde senere på ugen. Eller i næste uge.
Det er rigtigt Mikael en kunde skal læse betingelserne og acceptere dem. Kan man ikke det, så skal man bare ikke leje en stripper ved dig. Vil mene der også er forskel i om man lejer en stripper eller skal have skrevet nogle artikler. Det er nemmere lige at tilrette en artikel end at tilrette en stripper. ;)