Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere til interviews på min hjemmeside søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes overskriften siger sig selv!

JEG ( MADS G ) SIGTER MOD STJERNERNE!

Jeg havde haft kontakt med en som gad og sponsorere et webhotel for mig, og da det er rimligt svært, at få fat i ham så vil jeg nu tage det hele i egen hånd! Jeg skal købe et domæne indeunder Meebox regner jeg med, (webhotel 2), tror at 80 gb trafik er nok lige til at starte med! For jeg skal nemlig til at realisere end drøm som har lagt i baghovedet i noget tid nu! En hjemmeside, en personlig blog, en blog for alle iværksættere og selvstændige! Jeg vil nemlig til, at hjælpe iværksættere, nye som gamle! Jeg håber sku en smule på det bliver en succes, og det kan den egentlig kun blive hvis I gider og hjælpe mig!

Jeg skal ha personer/iværksættere/selvstændige der gider og fortælle om deres iværksætter liv og ting som det! Jeg skal ha personer som gider og gå ind og se de videoere som der bliver lavet!

Det kunne nu også være rart med en som gad og hjælpe/lære mig noget med video, og interview! Det kunne dælme være rart, så det ikke ser totalt uprofessionelt ud det jeg sidder og laver! Jeg kan godt sige det som det er, jeg er TOTALT nybegynder på den fase indenfor video, og interview, så det bliver lidt af en opgave for mig det her!

Men hvis nogle gider noget af overordnet og forklare mig ditten og datten, kunne det være perfekt!

- Mads G

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:58

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:00

Mads

Jeg har kun et spørgsmål til dit indlæg.

Hvor sigter du mod stjernerne ? , du vil ikke gøre det selv, men have andre til at gøre det

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:02

så har jeg formuleret mig forkert, for jeg vil ha, at i skal gide og blive interviewet... Jeg skal selv gøre hele grund arbejdet, dem som bliver interviewet skal det ikke koste noget for. Hvis siden bliver fin med god trafik, så er det gratis markedsføring/PR.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:07

Mads:

så har jeg formuleret mig forkert, for jeg vil ha, at i skal gide og blive interviewet... Jeg skal selv gøre hele grund arbejdet, dem som bliver interviewet skal det ikke koste noget for. Hvis siden bliver fin med god trafik, så er det gratis markedsføring/PR.

Så har TT. fat i det rigtige, tag en snak med

http://www.amino.dk/members/ThomasDeOliveira/default.aspx

Han har prøvet det fra starten

god vind

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:09

Mange tak, og det skal jeg også nok gøre

Men det er mere det der med, at man også mangler nogle at interviewe! Har prøvet at søge lidt, men det er svært at finde nogle.... Men jeg tager kampen op!

Hvad med det med webhotellet? Er det fint nok eller kan det gøres bedre?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:13

@Mads: Grunden til at jeg nævner Thomas de Oliveira er, at han både vil kunne give dig gode råd om interviewteknik, kameraarbejde og iværksætteri. Jeg har mødt ham et par gange, og han er en behagelig fyr, du roligt kan kontakte. Jeg er sikker på, at han vil elske også at blive interviewet af dig :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:14

Det behøver jo ikke at være store personligheder du interviewer. Prøv de lokale forretninger der er i det nabolag du bor i.

De kan sagtens have mere relevante og interessante historier at fortælle.

Så jeg vil anbefale at du starter med de lokale forretningsdrivende, samtidig får du jo også øvet dig og rettet evt. fejle du som nystarter sikkert vil opleve.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)