Yes overskriften siger sig selv! JEG ( MADS G ) SIGTER MOD STJERNERNE! Jeg havde haft kontakt med en som gad og sponsorere et webhotel for mig, og da det er rimligt svært, at få fat i ham så vil jeg nu tage det hele i egen hånd! Jeg skal købe et domæne indeunder Meebox regner jeg med, (webhotel 2), tror at 80 gb trafik er nok lige til at starte med! For jeg skal nemlig til at realisere end drøm som har lagt i baghovedet i noget tid nu! En hjemmeside, en personlig blog, en blog for alle iværksættere og selvstændige! Jeg vil nemlig til, at hjælpe iværksættere, nye som gamle! Jeg håber sku en smule på det bliver en succes, og det kan den egentlig kun blive hvis I gider og hjælpe mig! Jeg skal ha personer/iværksættere/selvstændige der gider og fortælle om deres iværksætter liv og ting som det! Jeg skal ha personer som gider og gå ind og se de videoere som der bliver lavet! Det kunne nu også være rart med en som gad og hjælpe/lære mig noget med video, og interview! Det kunne dælme være rart, så det ikke ser totalt uprofessionelt ud det jeg sidder og laver! Jeg kan godt sige det som det er, jeg er TOTALT nybegynder på den fase indenfor video, og interview, så det bliver lidt af en opgave for mig det her! Men hvis nogle gider noget af overordnet og forklare mig ditten og datten, kunne det være perfekt! - Mads G |
Jeg ved ikke, om du kender Thomas de Oliveira, men han har i en alder af bare 15 år allerede en hel del erfaring på de områder, du nævner i dit indlæg. Skriv evt. til ham her: