Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstarte webshop kagetilbehør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg går meget at tænker på at starte en webshop med kagetilbehør, altså redskaber mm. Hvordan starter jeg det op? Er det god salg indenfor det? Hva skal jeg alt tænke på, for at starte egen webshop op?:-) Håber meget på hjælp:-)

M.v.h Birgit

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:55

Hej Birgit.

Det har jeg ikke en klap forstand på, men se at kom igang så har du din første kunde her, min kone vil blive en fast kunde hos dig nå du får det op og køre.

Venlig hilsen

Ronnie.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:04

Jeg ved ikke om der er god salg indenfor det, men kunne snildt tænkes. Min søster har lige starte en hjemmedside med opskrifter på julesmåkager. Der kan du sikkert godt få lidt omtale når du har fået sat webshoppen op. Bare skriv en besked, hvis det er :)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:23

Der findes nogle stykker fx kagebutikken.dk og delikatessehuset.dk - eller tag et kig på de engelsksprogede, fx http://www.kitchenkrafts.com/

Fra en anden kant - prøv at kigge på www.hobbyboden.dk. Den webside er vældig udmærket bygget op, synes jeg.

Der findes et par udmærkede bøger på biblioteket om, hvordan man gør. Fx 'e-værksætteren', som er en fornuftig gennemgang af, hvordan et børnetøjswebshop er sat op, og hvad man skal overveje. Den omtaler også realistisk, hvor meget tid, man skal lægge i et sådant projekt.

Om der er salg i det - ja, givetvis, men du vil ikke være den eneste på markedet, så der skal kæmpes. Var det mig, der skulle bygge en sådan shop op, ville jeg tænke i kageudstyr, opskrifter, undervisning, nye tendenser, nyhedsbrev, bag med børn, institutioner o.a. Med andre ord gå bredere ud end 'bare' kagetilbehør. 

Held og lykke med det.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 16:31

Hej

Jeg sælger bl.a. bageartikler, og det sælger godt. Men der er stor konkurrence, så du skal lave en virkelig god butik:-)

Held og lykke med projektet!

mvh

Ann Karina

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)