Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken 2 hjemmesider af mine synes i er bedst?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg vil til at åben en virksomhed op men jeg synes det er svært hvilken af disse 2 virksomheder som er mine, men hvilken en af dem synes i er flottes og måske ville være bedst at åbenne op for alså omsætning? kig hvad synes i?

Michaels-tricks.dk - jysk-mobil-service.dk hjælp mig valget er svært ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Forklar hvad virksomheden skal gå ud på.

Jeg kan ikke se sammenhængen mellem "Michaels-tricks.dk" og "jysk-mobil-service.dk".

Hvis du åbner en mobil service vil jeg da nok mene at du skal vælge "jysk-mobil-service.dk".

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Anders siger, men hvis vi ser på design synes jeg at  jysk-mobil-service.dk er bedst :)

- Mathias

Jeg arbejder pt. på en hjemmeside om farewell speech

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at vurdere hvilken som har størst omsætning da det er 2 vidt forskellige ting du sælger på hver sin side. 

Mit indtryk af siderne er dog at jysk-mobil-service.dk virker mere professionel og som end bedre side end michaels-tricks.dk. 

Så jeg ville foreslå du kørte videre med jysk-mobil-service 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi bare skal kigge på hvilken der ser flottest ud, så vil jeg mene jysk-mobil-service.dk. Den ser meget mere professionel ned den anden, som mangler en del, vil jeg mene...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jysk-mobil-service.dk er jo mobilservice support kursus rep osv og michaels-tricks.dk er jo næsten som et dating firma ;)

Men jeg mener mere der er bedre omsætning i jysk-mobil-service.dk ;)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom igen.

På den ene side sælger du kondomer, solbriller, klipninger, kurser, rådgivning og fucking julepynt?

På den anden side sælger du mobilservice (reparation, unlock osv.), pc-fjernsupport, hjemmesider og iPhone-udstyr?

Du bliver nødt til at fokusere på et enkelt område eller to. Det du har gang i er uholdbart og useriøst.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg er forvirret! Hos jysk-mobil-service er intet færdigt. Du tilbyder hjemmesider? Jamen hvad? Har du en ansat? Du kan vel ikke programmere?

Jeg synes tricks siden er bedst fordi der ved man hvad du laver og det ser ud somom at du har styr på det. Mens jysk-mobil-service er lidt at det hele..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler at der mangler indhold på begge projekter, og at du skal gå all-in på én af dem. Mit valg ville være jyst-mobil-service, men også her har jeg svært ved at se hvad din målsætning og vision er for denne. Designet er udemærket, men hvis du vil lave noget seriøs omsætning synes jeg at du skal få fat i en professionel webudvikler som kan sætte den op for dig, og du skal lave nogle specifikationer og målsætninger på hvad er det egentlig du vil med denne virksomhed. For eksempel i content-slideren... først er der tilbud på en billig hjemmeside, og bagefter er der noget iphone-dock... Synes du skal fokusere på en type produkt i hvert fald...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men jeg synes det er svært at vælge men vil helst igang med jysk-mobil-service.dk synes os det virker mere seriøst, måske man kunne ha 2 virksomheder ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)