Hey Amino's ! :) |
Mine statistikker baseret på 10.000 besøgende siger:
IE: 32%
FF: 31,4%
Chrome: 20,8%
Safari: 6,2%
Mobiler: 5%
Andre: 4,6%
Med Venlig Hilsen
Morten
Hey Amino's ! :) |
Mine statistikker baseret på 10.000 besøgende siger: IE: 32% FF: 31,4% Chrome: 20,8% Safari: 6,2% Mobiler: 5% Andre: 4,6% Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Du kan se forskellig statestik på browsere her. Det ser ud som om at IE er faldene, og at der er ret mange der bruger nyere versioner af IE. så det er godt. Teddy |
I grunden sjovt t det svinger så meget eftersom mine statistikker også er fra statcounter. Det er dog personlige statistikker selvfølgelig. |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Super statestik, den havde jeg ikke set før :) |
Så vidt jeg ved, er dem, der har det bredeste datagrundlang for danske webbesøg -- og som vil ud med deres data i det offentlige rum -- FDIM. Se deres browserbarometer her: |
Jeg tror vi i fremtiden vil se et drastisk fald i Internet Explorer. En kammerat af mig fortalte at der er kommet ny lovgivning om browsere på operativ systemer. Det betyder selvfølgelig at Windows ikke længere må komme med IE som standard, men skal give brugeren af computeren valget fra start af. Jeg kan ikke lige bekræfte det, men leder efter en artikel med det. RETTER LIGE |
Har det ikke været sådan længe? |
Jo under opdateringen.. Men når Windows 8 kommer skulle det første vindue du møder efter start op være valget om webbrowser. Det er i stor grad (går jeg ud fra) at Windows Internet Explorer falder så drastisk. |
Det er efterhånden et par år siden MS fik dommen, og siden har man skullet vælge browser, frem for at det automatisk er IE når man installere vindows. Grunden til at man får forskellige resultater på browser statestikken er den målgruppe siden henvender sig til. Derfor er det vigtigt at analysere hvem der vil bruge/bruger sitet når der skal laves opdateringer. Hvis størstedelen bruger IE så er HTML5 og CSS3 no no. Teddy |